Jochem Drost

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Android Pie update Samsung Galaxy S9

Beste,

Is er een planning wanneer Vodafone de Pie update uitrolt voor de S9?
146 Reacties 146
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dit gaat echt nergens over , alle andere providers hebben hem al lang uitgerolt en vdf is nog niet klaar. Is toch niet zo lastig? Als dit vaker zo gaat stap ik echter over na een andere provider
Marennn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Naar aanleiding van dit topic toch even handmatig gechecked of er een update was, hij is nu aan het downloaden! Have fun allemaal.
bachir1988

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nog steeds geen update... ook niet handmatig. Ik hoop dit weekend
thelonious

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook voor mij handmatig gecheckt geen update. Dit is er echt eentje in 'ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld'.
Ik snap dat het geen halszaak is, telefoon werkt prima. Als Vodafone moet je dan dus inschatten hoeveel tijd en geld je gaat besteden aan een snelle implementatie voor je klanten, dat is lastig.
Maar goed, nu blijkt dus, en dat bleek al uit vorige updates maar daar hebben we het niet meer over, dat Vodafone by far óf het minste tijd en geld daar voor over heeft, óf, sorry, simpelweg de domste mensen eraan heeft werken, in vergelijking met ALLE concurrenten.
Dat moet toch pijn doen? Dat moet toch zorgen voor verandering? Of was het al lang duidelijk en is het pure minachting van je klanten? Ik hoop het niet, en wacht in spanning af.
Viper1955

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik via Odin de firmware van SamFirmwares installeren of heb ik dan geen garantie meer op mijn nieuwe S9? Die hebben nl. de PHN firmware op hun site staan. Ik heb dat in het verleden vaak gedaan maar weetniet of dat ten koste van garantie gaat en of het tegenwoordig sowieso mogelijk is.
Glenn123

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo vodafone
Kunnnen jullie niet een schating geven hoelang het ONGEVEER gaat duren
1weken?
2weken?
3 weken ?
Maanden?
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
nope weder niet ,ik denk dat ze gewoon eind van de maand doen rond de 23ste zoals de andere updates .ik heb geen zin om te flashen dus maar wachten ,maar ales ie begin volgende maand er nog niet is dan we .fuck it vodafone.
blij dat ik dit keer maar een jaar contract heb .misschien toch na kpn ,
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Gras is altijd groener bij de buren 😉
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Dat klopt ze hebben kunstgras
Tetsumy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begin hier ook ongeduldig te worden .. men vriend heeft em 3 weken geleden al kunnen downloaden en installeren .. we hebben beide de s9plus echter die van hem is van KPN.. had ik nu toch maar geluisterd.. les voor de volgende keer wanneer ik kan verlengen ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Tetsumy wrote:
Begin hier ook ongeduldig te worden .. men vriend heeft em 3 weken geleden al kunnen downloaden en installeren .. we hebben beide de s9plus echter die van hem is van KPN.. had ik nu toch maar geluisterd.. les voor de volgende keer wanneer ik kan verlengen ?

Dan heeft je vriend een unbranded en jij een branded toestel.
Daar is gewoon niets aan te doen. Volgende keer beter op letten of een SIM only abonnement nemen en een toestel los kopen. Dat is altijd beter en wel een uitgaven in 1x maar eigenlijk net zo als je elke maand geld weg zet voor een jaar later voor een nieuw toestel. Dan heb je nooit meer problemen met dit soort dingen.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Denk dat Vodafone heeft gewacht op de beveiligingpatch van januari .dus alles in 1 keer ,kan ik me wel iets bij voorstellen.
:grinning:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ik begrijp iedereen wel hoor, het is gewoon vervelend.
Maar als je dit allemaal niet wilt, koop dan los je toestel en een los SIM Only abonnement.
Doe ik al jaren en daar gaat perfect en elke maand leg ik extra geld weg, wat ik normaal zou uitgeven voor een toestel bij een abonnement, en twee jaar later kan ik weer een los toestel kopen met een los SIM Only abonnement.

Echt hoor, het kost je niets meer en niets minder. Alleen discipline om het geld op een spaarrekening te zetten en er niet aan te komen. Dan heb je altijd een juiste update en nooit meer het gezeur dat er geen update op tijd is. Nogmaals, ik begrijp de mensen wel die het nu niet zo hebben. Maar wie weet is het een TIP?

Daarnaast al die registraties bij het BKR als je een toestel hebt boven een bepaalde prijs. Je koopt er moeilijker een huis door of een auto en een lening krijgen is dan ook soms erg lastig. Dus zelf sparen en uitgeven heeft meer voordelen 🙂

** zijn nu gelijk veel lezers die het natuurlijk niet met me eens zijn, maar dat mag :stuck_out_tongue_winking_eye: **
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Energieboy wrote:
Ik begrijp iedereen wel hoor, het is gewoon vervelend.
Maar als je dit allemaal niet wilt, koop dan los je toestel en een los SIM Only abonnement.
Doe ik al jaren en daar gaat perfect en elke maand leg ik extra geld weg, wat ik normaal zou uitgeven voor een toestel bij een abonnement, en twee jaar later kan ik weer een los toestel kopen met een los SIM Only abonnement.

Echt hoor, het kost je niets meer en niets minder. Alleen discipline om het geld op een spaarrekening te zetten en er niet aan te komen. Dan heb je altijd een juiste update en nooit meer het gezeur dat er geen update op tijd is. Nogmaals, ik begrijp de mensen wel die het nu niet zo hebben. Maar wie weet is het een TIP?

Daarnaast al die registraties bij het BKR als je een toestel hebt boven een bepaalde prijs. Je koopt er moeilijker een huis door of een auto en een lening krijgen is dan ook soms erg lastig. Dus zelf sparen en uitgeven heeft meer voordelen 🙂

** zijn nu gelijk veel lezers die het natuurlijk niet met me eens zijn, maar dat mag :stuck_out_tongue_winking_eye: **

Ik heb een los toestel met abbo genomen bij vodafone .de reden simpel ,Bij belsimpel kreeg ik niet het juiste nederlandse toestel .dus ivm updates heb ik het toestel bij vodafone gekocht met 1 jaar abbo . kreeg ik ook nog een speaker erbij .die bij belsimpel niet bij kreeg ivm met de aktie van samsung . ik heb wel degelijk rond gekeken ik was bij vodafone wel duurder uit .maar ging er vanuit dat ie net als me iphone 4s S5 s7edge unbranded was .Helaas dit gebeurt me geen tweede keer .
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De software wordt op dit moment uitvoerig getest. Op dit moment is er nog geen data bekend. Mocht ik een data weten dan zal ik dit zeer zeker communiceren.
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Steven wrote:
De software wordt op dit moment uitvoerig getest. Op dit moment is er nog geen data bekend. Mocht ik een data weten dan zal ik dit zeer zeker communiceren.

Bedankt voor de Update:wink:
Viper1955

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend mijn S9 geflasht met de nieuwste PHN firmware van Samfirmwares, met beveiligingspatch van 1 Jan 2019. Eerst een backup met Smart Switch gemaakt. Was eigenlijk zo gepiept en nu heb ik dus Pie op mijn S9. Draait goed, geen issues.Nachtmodus is een welkome toevoeging. Ik heb een schone installatie gedaan en daarna via Smart Switch mijn instellingen e.d. terug gezet.Ik wilde eenn screenshot toevoegen maar dat lukt helaas niet, sorry.
Glenn123

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo even een vraag ik heb een brandend telefoon maar gewoon sim only bij vodafone iemand enig idee hoe dit kan?
redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Viper1955 wrote:
Vanochtend mijn S9 geflasht met de nieuwste PHN firmware van Samfirmwares, met beveiligingspatch van 1 Jan 2019. Eerst een backup met Smart Switch gemaakt. Was eigenlijk zo gepiept en nu heb ik dus Pie op mijn S9. Draait goed, geen issues.Nachtmodus is een welkome toevoeging. Ik heb een schone installatie gedaan en daarna via Smart Switch mijn instellingen e.d. terug gezet.Ik wilde eenn screenshot toevoegen maar dat lukt helaas niet, sorry.


Dat heb ik een paat keer gedaan met me s5, totdat ik heractiveringsvergrendeling aan had laten staan . dan moet je na samsung toe.:sleepy: nu kan ik deze niet terug vinden op me s7 en s9 maar ik twijfel.
Viper1955

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb er nog nooit last van gehad, en ik heb al Samsung S vanaf nummer 1. Altijd al met Odin gewerkt. En eerst de originele firmware als backup gedownload. Is nog altijd goed gegaan. Nu hoef ik niet weer op Vodafone te wachten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic