loekklein wrote:
Ja maar die zorgen wel dat ze op tijd zijn, en ten tweede inderdaad kopen met een abbonoment maar daar word ook dik aan verdiend plus rente dus mag daar wel een beetje service vanaf zover ik weet betalen we daarvoor en ben misschien danwel ouderwets maar het is de klant is koning niet andersom geef dan in ieder geval een verklaring waarom zo laat kan je het begrijpen en hiermee bedoel ik degene die daar over beslist niet de mensen die er niks aan kan doen en dit ge..... Moeten aan horen.
Wachten op iets terwijl de rest (t-Mobile, kpn, etc) het al heeft is frusterend , vooral als je het graag wil.
En ben Nederlander die zeiken overal over, zelfs over het weer....
Zeiken mag van mij altijd, zoals je weet, werk niet bij Vodafone en als ik ergens niet over tevreden ben bij Vodafone dan zeik ik ook! Dus dat is heel Nederlands, ik ken het gevoel maar al te doen
🙂De moderatoren geven elke keer een verklaring: Heb je een branded toestel dan gaat dit op de volgende manier. Google rolt de beveiligingsupdates uit en verstuurt deze naar de fabrikant. De fabrikant pas hem aan met de schil die zij hebben. Vervolgens wordt deze doorgestuurd naar de provider. De provider (in dit geval ons) passen hem aan en testen hem, zodat het werkt met onze apps en software. Vervolgens wordt deze terug gestuurd naar de fabrikant zodat deze hem alsnog kan uitrollen.
Meerdere providers maken hier gebruik van, niet alleen Vodafone. De klant is koning: Men moet de klanten in alle omstandigheden met respect behandelen (spreekwoordenboek info). Dat is wat Vodafone hier doet via de Community. Ze hebben op meerdere plekken al laten weten hoe het werkt. Begrijp ook prima dat je geen info wenst te lezen van iemand die niet bij Vodafone werkt, maar de info die ik schrijf komt regelrecht van andere topics af waar mensen deze vragen ook hebben en daarop heeft Vodafone al antwoord gegeven. Geef het alleen maar door, meer niet
🙂Of we het nu leuk vinden of niet, we zullen toch gewoon moeten wachten. Maak het je niet te druk in 2019, slecht voor je gezondheid, je hart en je humeur. Geloof me maar, het is echt. Zodra er een update is dan zal Vodafone dit communiceren en mocht
Steven of
Marc- en/of
Sharon hier nog iets op willen aanmerken, die werken tenslotte bij Vodafone, dan zullen ze dat zeker niet laten.