Beste
kathydottir,
Let op: ik ben geen vodafone werknemer. Dus dit is een reactie op persoonlijke titel.
Allereerst mijn opmerkingen op u vorige bericht:
- Beetje laat om nu pas hulp aan te reiken, nádat ik heb gezegd dat ik het abonnement ga beëindigen.. Typisch..
Ondanks dat ik de frustratie snap, vind ik dit opzich een vreemde conclusie. Als u op vrijdag iets post op een forum wat doorgaans in het weekend geen vodafone medewerkers online heeft (Of ze zitten er prive op), ligt op maandag ochtend reactie in de lijn der verwachting.
- De service is ook heel goed!
Concluderen dat de service goed is, terwijl er geen problemen zijn geweest, is ook best vreemd. Want als u er geen ervaring mee heeft, hoe kan u dan concluderen dat het goed is.
Voor een volgende keer; verwachten dat u bij een telefoon verstrekker, specialistische hulp krijgt over een toestel, is helaas vaak niet realistisch. Vodafone is niks meer als een partij die een lening met u aangaat omtrent u telefoon als service. Zij kopen de telefoon voor u, die u vervolgens leent naast de verdere geleverde diensten van Vodafone. Technische kennis moet daarom (helaas) vaak geboden worden door de producent i.p.v. de verkoper.
Bij de service verstrekker kan u vaak alleen specialistische hulp krijgen over diensten / administratie / etc.
Om toch u een deel specialistische hulp te bieden, bied Vodafone dit forum aan voor ondersteuning van klanten aan klanten op vrijwillige basis.