Remc075

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 6.0 Marshmallow voor Xperia Z2

Goedendag,

Kan iemand mij melden of en zo ja wanneer Vodafone de Android 6.0 Marshmallow update voor de Sony Xperia Z2 beschikbaar stelt? Deze is al uit voor non-branded Z2's maar kan mijn Z2 nog niet updaten OTA of via de Xperia Companion software van Sony zelf.

Thanx,
Remco
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Ik durf je helaas niet te zeggen of deze eraan komt of niet. Maybe dat inmiddels het hier iemand weet
Mrstphnn

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
#remc075Goede avond,

Ik heb ook de Sony xperia z2.

En heb ongeveer al een maand de marshmallow.

Via instellingen> over de telefoon > software-update> en dan rechtsbovenin op die stipjes drukkenen dan verbieuwen meestal komt die er dan wel bij te staan.

Weet niet of het voor je helpt. Maar wou het toch even vermelden.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Het probleem is dat zulke updates vaak afzondelijk naar toestellen "gepushed' wordt. Zo kan het voorkomen dat de 1 hem al wel heeft en de ander niet.

Ook zit er een verschil tussen operator branded phones en originele telefoons. Want in de operator branded moeten nog de standaard operator apps in android geplaatst worden en dat duurt langer.
tvb1977

Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,
Mijn z2 is naar dynafix geweest voor een herstelling en vanmorgen terug gekregen gemaakt en geüpdatet naar marshmallow.
Het is een Vodafone branded toestel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Remc075 , heb je de update nog kunnen downloaden?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Via een pc kan je vaak een update inderdaad forceren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Remc075 , omdat we al een tijdje niets meer van je gehoord hebben, sluiten we het topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk heb je de update inmiddels kunnen downloaden en ben je er al mee aan de slag 🙂
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic