Lagenb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 4.1 HTC One S - Kan over 3G geen mail van Exchange server ophalen

Android 4.1 HTC One S. Kan over 3G geen mail via de standaard mail app van een Exchange server ophalen na de allerlaatste update. Via WIFI werkt het wel. Ik heb het geprobeerd via een andere Mail app (Moxier) en die doet het wel over 3G. Verder vind ik de telefoon op 3G sowieso slecht performen en verbinden. Bij Facebook update krijg ik ook vaak de melding network error. Ook in de pla store. Om het probleem met Exchange op te lossen heb ik  account al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar het helpt allemaal niets. Ook coaches en gevens van de mail app al verschillende keren gewist. Wbt instellingen heb ik push, slim en handmatig ophalen geprobeerd maar niets doet het zonder WIFI. Wat kan of moet ik hiermee?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Lagenb,

Is er na de update misschien iets in je instellingen veranderd? Kijk op http://startup.vodafone.nl/ even je instellingen na.
Mocht dat allemaal goed staan dan raad ik je aan om je toestel met HTC Sence op de PC te openen en een backup te maken. Kijk dan eerst of er misschien een update klaar staat om dit probleem te verhelpen. Mocht dit niet zo zijn, zet je toestel dan even terug naar de fabrieksinstellingen. Dan zou hij het moeten doen. Je kunt daarna nog eens proberen of updaten helpt. Misschien is er iets verkeerd gegaan bij de update.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic