FB

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Andere simkaart via directsales.

Nu wil ik via de website FNV directsales mijn bestaande abonnement verlengen met een Galaxy SIII.
Alleen ik kom bij het bestellen via deze website niet de vraag tegen of ik ook een micro simkaart wil hebben.
Ik heb namelijk nog een normale simkaart.

Wordt er standaard een micro simkaart meegeleverd bij dit soort verkopen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo FB,

Via dit Forum kunnen wij specifieke vragen voor wat betreft andere verkopers niet beantwoorden.
Iedere verkoper hanteert zijn eigen verkoop-voorwaarden. En heeft heel specifieke akties voor bijvoorbeeld de leden van de FNV.

Bel even met FNV direct sales voor het antwoord op je vraag. Tijdens kantoor-openingsuren.

HULP BIJ ONLINE BESTELLEN?
FNV direct sales:
0900-0603 (€ 0,45 per gesprek)
maandag t/m vrijdag van 09 - 18 uur.

Anders kun je je huidige SIM-kaart in de Vodafone winkel ook nog op maat laten knippen naar een micro-SIM-kaart formaat.

Succes !


Netwerker

Bekijk in context

1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo FB,

Via dit Forum kunnen wij specifieke vragen voor wat betreft andere verkopers niet beantwoorden.
Iedere verkoper hanteert zijn eigen verkoop-voorwaarden. En heeft heel specifieke akties voor bijvoorbeeld de leden van de FNV.

Bel even met FNV direct sales voor het antwoord op je vraag. Tijdens kantoor-openingsuren.

HULP BIJ ONLINE BESTELLEN?
FNV direct sales:
0900-0603 (€ 0,45 per gesprek)
maandag t/m vrijdag van 09 - 18 uur.

Anders kun je je huidige SIM-kaart in de Vodafone winkel ook nog op maat laten knippen naar een micro-SIM-kaart formaat.

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic