vera333

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Andere incassodatum dan normaal.

Ik zie dat mijn rekening nu de 24ste van mijn rekening wordt afgeschreven. Eerder werd dit elke maand rond de 18e van de maand van mijn rekening afgeschreven. Hebben jullie de incassodatum gewijzigd of is dit eenmalig?

Alvast bedankt.

*moderator edit: onderwerp verduidelijkt*
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @vera333 ,

De rekening wordt in fases verwerkt. Aan de hand van jouw facturatiecyclus geldt er een datum waarop de rekening wordt geplaatst en geïncasseerd. Echter is het aantal dagen per maand anders en in het weekend worden geen rekeningen verwerkt. Hierdoor zal er in een aantal maanden per jaar automatisch een andere dag worden gekozen. Op de rekening kun je de incassodatum terugvinden.
vera333
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al heel lang een abonnement bij jullie en mijn rekeningen zijn tot nu toe altijd rond de 18e (tussen de 16 en de 18e heb het even na gekeken) van mijn rekening geincasseerd. Dus lijkt me sterk dat het nu ineens 6 dagen later wordt.
Anonymous
Niet van toepassing
Beste @vera333

Mocht je de datum willen wijzigen dan dien je even contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er is gebeurd en kunnen de datum aanpassen. Dit is een forum en wij hebben hier helaas geen toegang tot de systemen .het kan namelijk ook zo zijn dat het de eerste keer niet gelukt is een 2e keer het wordt geprobeerd van je rekening af te halen bijvoorbeeld.

Groetjes stevied86
shiver010

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goedendag,

al sinds ik klant ben wordt mijn rekening op of rond de 15e dag van elke maand afgeschreven. Deze maand is dit echter de 24e. Is dit standaard per maand of is dit éénmalig en wordt de volgende rekening weer gewoon op de 15e dag van de maand afgeschreven ?


Anonymous
Niet van toepassing
Hey @shiver010

Wij hebben hier helaas geen inzage in de systemen van Vodafone. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er gebeurd is en kunnen dit tevens instellen op een datum die voor jou uitkomt.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic