ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes

Ander toestel bij abonnementsverlenging geleverd dan afgesproken

Onlangs werd ik gebeld door vodafone met de vraag of ik geinteresseerd was in een abonnementsverlenging. Ik wou graag een HTC One, liefst 64GB, maar anders wel een 32GB in combinatie met een red super 2-jaarsverlenging. Volgens de medewerker zou het toestel icm red super cat B (60 euro pm) gratis zijn. Ik vond dit een mooi aanbod. Ik had net al verlengd via studentmobiel en daar kost een HTC One 175(inc verzendkosten) icm red super cat A (55pm), 24 maanden * 5 euro = 120, dus via vodafone leek het uiteindelijk 55 euro goedkoper dan via studentmobiel. Omdat er nogal wat toestellen zijn met HTC One in de naam heb ik de medewerkster diverse malen expliciet gevraagd of het niet om de One X, S, V, SV, X+ of XL ging, maar echt on de HTC One, het nieuwe net uitgebrachte toestel van HTC, wat zij beaamde. Omdat het aanbod via vodafone beter leek heb ik mijn pre-order bij studentmobiel geannuleerd.

Enkele dagen later werd een pakketje geleverd, hoera mijn nieuwe HTC One zilver dacht ik en wat snel maar al snel werd ik teleurgesteld toen ik zag dat het om een HTC One X 16GB zwart ging.

Boos heb ik de klantenservice gebeld en die hebben de verlenging geannuleerd en gezegd dat ik het toestel moest terugsturen (iets wat me geld en moeite heeft gekost) en zij vertelde mij dat de HTC One helemaal niet geleverd kon worden omdat die nog niet in het systeem stond. Maar ik vind dat vodafone zich er hier veel te gemakkelijk van af brengt. De verkoopmedewerkster die de verlenging afsloot heeft mij er diverse malen op gewezen dat we telefonisch een contract aan het afsluiten waren, een contract wordt afgesloten tussen meerdere partijen waarbij alle partijen zich aan de afspraak moeten houden. Ik kan ook niet zomaar onder een contract met vodafone uitkomen dus vodafone ook niet met mij.

Ik heb hiervoor een klacht ingediend op 28 maart en hierop zou binnen 2 werkdagen contact worden opgenomen. Ik heb ondertussen nog steeds niets van vodafone gehoord. Het liefst zou ik bij vodafone willen blijven maar als deze klacht niet naar mijn tevredenheid wordt afgehandeld zal ik toch genoodzaakt zijn over te stappen omdat ik mij op dit moment eigenlijk heel bekocht voel door vodafone.
29 Reacties 29
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik begrijp dat je je toestel graag zo snel mogelijk wilt en ik ga ervan uit dat als dit is toegezegd, het ook zal gebeuren. Ik kan echter zonder gegevens niets voor je controleren dus ik raad je aan om morgen toch te bellen met het nummer dat ik hierboven genoemd heb of met de klantenservice (met de afdeling waar je de afspraak mee gemaakt hebt) via 1201
ArHu
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik heb gister gelukkig eindelijk mijn HTC gekregen
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
ArHu, dat is leuk om te lezen! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe toestel. Mocht je vragen hebben over het toestel dan weet je ons wel te vinden 😉
FerryH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zo te zien zijn de moderators hier geen krachten van Vodafone zelf,
ze helpen niet eens mee om een oplossing te vinden.
het leuke is dat als je als vaste klant graag je abonnement wilt verlengen je aan de telefoon onbeschoft word behandeld en 5 keer word doorverbonden (winst Vodafone)
ik ben 13 jaar klant bij Vodafone en ebn er nu klaar mee, deze jongen stapt lekker op naar een andere provider.
schandalig de gang van zaken zo !!!!
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
@FerryH, vervelend dat je er zo over denkt. Als ik het goed begrijp is het niet gelukt om telefonisch een verlenging aan te vragen. Wat ging er precies mis?

Wij als moderators werken overigens gewoon voor Vodafone hoor 😉
FerryH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jochen,
 
ik probeer gewoon mijn abonnement te verlengen met een leuk aanbod
als je lang in de wacht staat en doorgeschakeld word en weer doorgeschakeld word is dat niet echt klantvriendelijk lijk me.
schijnbaar doet Vodafone er niet veel aan om klanten goed te helpen of tevreden te houden.
stel ik zou nu verlengen ben ik vele malen duurder uit omdat de abonnementen ook duurder zijn,
eigenlijk is Vodafone vergleken met de rest veel duurder.
laten ze mij maar eens overtuigen waarom ik bij Vodafone moet blijven.
tot nu toe ben ik na 13 jaar van plan om op te stappen....tenzij er echt eens iemand moeite doet om mij als klant te houden. ben normaliter echt geen klager maar ik merk dat Vodafone te groot is geworden.
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Ferry,

Ik begrijp dat je je ongenoegen wilt uiten. Het forum is hier (omdat het een klantspecifiek geval is) niet het handigste medium voor, we kunnen je immers geen klantgegevens laten doorsturen. Misschien is het handig als je even contact opneemt via Twitter, Facebook of Hyves. Hier kunnen we wel naar jouw persoonlijke situatie kijken en zien of we wat kunnen doen.
FerryH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Annabel ,

Zeg maar hoe ik dat moet doen ?
Moet ik jou toevoegen op FB ?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Je kunt ons vinden als je VodafoneNL intypt op Facebook. Dat is onze orginele Facebook pagina:D
FerryH

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
oh jammer, dacht je eigen FB....:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic