En weer een ander account... om moedeloos van te worden.
Helaas lees je niet correct @Cecilia en heb ik je al die info al gegeven. Ook mijn vriendin heeft gewoon 1 jaar. Ik was een paar minuten te vroeg bij de Black Friday Deal. Dat was het probleem en om ons toch tegemoet te komen zou het aangepast worden en dat zou ik dan wel op de eerste factuur zien. Dit waren je eigen woorden. Maar goed... ik merk al wel dat je toch tegen een muur aanloopt. Laat dat maar lekker zitten.
Dan wat anders... zou mijn incasso naar het einde van de maand kunnen? Alle afschrijvingen lekker na de 25e. Alvast bedankt!
En als laatste... waarom valt Vodafone mijn vriendin zo lastig met de opmerking dat haar voicemail persoonlijker moet? Dat bepalen we zelf wel. Is daar geen opt-out voor? Die meldingen? Welgeteld 9x gebeld door VF! Het is toch van de gekke? En 4 meldingen van voicemailberichten. We willen geen persoonlijke boodschap.
Dit gezeik hadden we allemaal niet bij KPN... begin bijna spijt te krijgen.