J-d-M

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Altijd internet (64kb), ook bij Start S abonnement?

Ben me aan het oriënteren op een sim-only abbo. Nu heb ik een abbo bij een andere provider zonder internetbundel (die hoef ik ook niet), maar waar wel altijd 64kb internet op actief is. Dat wil ik graag behouden, omdat ik daarmee wel onder andere via whatsapp online ben, ook mijn parkeerapp heeft zo voldoende mogelijkheden om data uit te wisselen om bruikbaar te zijn, mails en dergelijke lees ik niet onderweg, dus een internetbundel is al snel onnodig voor mij.

Heeft het Start S abbo standaard wel 64 kb aanstaan (of is dat te activeren via de BloX), of moet ik dan een Start M nemen en het dan alsnog via BloX activeren?
8 Reacties 8
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi J-d-M,

Leuk dat je je aan het oriënteren bent!
Een Start S abonnement heeft geen internet erbij zitten, deze is dan ook niet te activeren via een BloX. Bij een Start M abonnement zit wel internet, deze zit standaard in je bundel en je hoeft deze dan ook niet te activeren via een BloX. Bij de Start M zit 500MB internet, ik denk dat jij hier meer dan voldoende aan hebt als ik je verhaal zo lees!

J-d-M
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo SMJ,

Dank voor je antwoord. Als ik het goed begrijp kan ik dan wel via het Start M abbo na de 500mb bundel onbeperkt online zijn met 64kb?
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
De 500MB zit standaard in het Start M abonnement. Stel deze zijn op, dan ga je buiten je bundel gebruiken. De kosten hiervoor zijn € 2 per 200 MB. Via deze link: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/start-m/ vind je nog meer informatie over het Start M abonnement!
J-d-M
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo SMJ, dat was me inderdaad duidelijk toen ik alle voorwaarden doornam. Ik wil alleen graag weten of ik op 64kb ove rkan na de 500 MB, of liever nog dus via het Sart S abbo. Als ik de voorwaarden nalees zie ik alles uitgelegd over de BloX, ook de optie richting 64kb. Het lijkt er alleen op dat je dat per maand steeds aan/uit moet zetten. Ik weet daardoor niet goed waar ik aan toe ben en helaas staat het ook nergens uitgelegd.
Hopelijk is er iemand die me kan vertellen of er op Start S een 64kb zit, of dat er op een Start M een 64kb mogelijk is (liefst automatisch) na de databundel van 500MB. Het is me duidelijk dat je extra data kunt bijkopen tegen volle snelheid, maar dat wil ik niet (automatisch).
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi J-d-M,
In het Start S abonnement zit geen internet, hier is het dan ook niet mogelijk om als optie internet in de vorm van een BloX aan te sluiten.
Stel je 500MB in de Start M zijn op, dan kun je tegen de meerprijs buiten je bundel internetten op dezelfde snelheid. Je hoeft hiervoor niets in of uit te schakelen.
Daarnaast hoef je dus ook geen bundels extra te kopen, alles gaat dus automatisch. Let wel op de meerprijs die je dan betaald per MB.

J-d-M
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo SMJ, ik krijg nu weer hetzelfde antwoord op een vraag die ik niet stel.
Nog 1 keer probeer ik het:

Is het mogelijk dat internet automatisch over gaat naar 64kb, na gebuik van de databundel uit het Start M abbo?
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi J-d-M,

Sorry, wellicht was het voor mij niet geheel duidelijk!
Dit gaat niet automatisch, maar je kunt standaard je Beperkt Internet BloX inschakelen. Deze blijft altijd aanstaan en verlaagd naar 64kb. Je maakt dan ook geen extra kosten., voor deze bundel worden verder ook geen kosten berekend.
Heb ik zo wel je vraag beantwoord? 😄
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic