leonno

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alternatief voor Samsung Kies3?

Heeft iemand voor mij een alternatief back-up programma voor Kies3?
Ik heb een Samsung S3 en telkens weer gedoe met die software, het kost me iedere keer meerdere dagen om een simpele back-up te maken.

Ik dacht eerst nog dat het aan mijn oude laptop lag, maar met mijn nieuwe laptop heb ik dezelfde problemen. Verbinding maken met telefoon gaat over het algemeen goed, alleen het maken vand e back-up is nog nooit in één keer gelukt.
Momenteel voor de 3e dag op rij bezig en hij is nu al 3 kwartier bezig met de back-up van het Home Screen....

Iemand suggesties voor een ander programma? Ik ben dit *** programma wel zat onderhand.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @leonno ,

Samsung Kies kan soms hardnekkig zijn,Samsung Nederland heeft en video geplaatst op het web en tips uitgelegd wat je hier tegen kunt doen: http://bit.ly/ZJf1e2
Verbindingsproblemen met Samsung Kies oplossen
leonno
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals ik al vermeld heb, is de vebinding niet het probleem. Hij makt verbinding en ik kan gewooon onderdelen selecteren waar ik een back-up van wil maken.
De back-up zelf is het probleem, hier blijft het programma steeds hangen op een onderdeel en nergens is te zien of het gewoon lang duurt, ofdat het weer mislukt is.

Ben ondertussen opnieuw begonnen met de backup, maar weer geen voortgang bij het home screen.

Daarom alsnog de vraag: iemand een sugestie voor een alternatief, niet-Samsung programma?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic