Margreeth

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Alsnog andere telefoon kiezen???

Maand geleden heb ik Vodafone Red (verlenging abbonement) afgesloten.

Telefoonkeuze was Sony Xperia SP. In het begin werkte hij na behoren, na 3 weken kreeg ik al ernstige problemen met deze telefoon.
Nu al zo erg dat beeld streeperig word en uiteindelijk helemaal verdwijnt.
Met geen mogelijkheid meer uit te zetten. Ben er na 1 week zoooooo ziek van 😞

Ik heb vervangend toestel service maar wil een andere telefoon ipv deze, teveel problemen en bugs.
Deze telefoon deugd gewoonweg niet en wil niet dadelijk een telefoon die om de zoveel tijd in reperatie moet!!!

Kan Vodafone hierin mee gaan als een nieuwe telefoon binnen een maand het gewoonweg begeeft?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Margreeth
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

In het verleden bekeek ik vaak de recensies voordat ik een keuze maakte.
Gezien mijn goede ervaringen met Sony/Ericson ging ik er eigenlijk klakkeloos vanuit dat het een prima keus zou zijn.
Toch blijf ik bij mijn standpunt dat Vodafone medewerkers beter op de hoogte moeten zijn van de plus- en minpunten van telefoons en dit te melden voordat een klant deze aanschaft.

Iig is voorlopig mijn vraag beantwoord. Bedankt voor de hulp! 😄

Vriendelijke groet!


Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Is je toestel voor 3x dezelfde reden naar de reparatie geweest? Zo ja, dan kun je en nieuw toestel kiezen maar volgens mij alleen krijg je en nieuwe en hetzelfde model.
Zelf weet ik alleen dat VTS alleen geld tijdens de reparatie, of Vodafone je van en nieuw toestel aanziet weet ik niet geheel zeker maar je problemen klinken inderdaad vervelend en niet zo leuk om aan te horen.

Daarom raad ik je aan om dit te vragen aan de klantenservice van Vodafone dit kan zowel online als via de telefoon, je kunt het ook vragen via de Vodafone chat.
Margreeth
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle reactie !
In alle voorgaande jaren nog nooit een kapotte telefoon gehad. Deze telefoon zou dus na 1 maand gebruik zijn eerste reperatie moeten ondergaan.
Uiteraard heb ik het 1 en ander gegoogled, de reviews zijn niet zo best over dit model, veel problemen idd met wegvallen van beeld, niet werkende touchpad etc etc.

Als bij het afsluiten/verlengen van abbonement zulke, al bekende, fouten in betreffende telefoon zitten, moet men de klant inlichten.
Een goede beleidsvoering naar de klant toe, zeker als het gaat om het afsluiten van een abbonement, is hierin tekortgeschoten.

Ik ben benieuwd met welke oplossing ze komen!
....word vervolgt

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Geen dank hoor reageren doe ik graag :). Voordat je en nieuwe telefoon aanschaft kun je beter eerst eens even kijken op het internet hoe de reviews ervan zijn voor je deze kiest (en tip voor de volgende). Helaas kunnen providers de reviews maar moeilijk beoordelen en wordt er standaard gekozen welk toestel wel wordt verkocht en welk niet.

In ieder geval veel succes hiermee als je nog vragen hebt horen we deze graag op het Forum.
Margreeth
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

In het verleden bekeek ik vaak de recensies voordat ik een keuze maakte.
Gezien mijn goede ervaringen met Sony/Ericson ging ik er eigenlijk klakkeloos vanuit dat het een prima keus zou zijn.
Toch blijf ik bij mijn standpunt dat Vodafone medewerkers beter op de hoogte moeten zijn van de plus- en minpunten van telefoons en dit te melden voordat een klant deze aanschaft.

Iig is voorlopig mijn vraag beantwoord. Bedankt voor de hulp! 😄

Vriendelijke groet!


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic