Hi @Renaat,
Die meldingen moeten we toch de baas kunnen zijn! Wil je eens controleren of het netwerk op handmatig staat? En zo ja, dit aanpassen naar automatisch? Blijf je de melding dan nog steeds zien, dan wil ik je vragen om eens een kruistest te proberen. Bij een kruistest plaats je jouw simkaart in een ander toestel. Je kunt dan controleren of je de melding blijft zien. Daarnaast plaats je een andere werkende simkaart in jouw Samsung S10. Zo kunnen we gemakkelijk testen waar het probleem zit. Mocht het probleem worden veroorzaakt door de simkaart, dan kun je via één van onze winkels jouw simkaart laten omwisselen. Klik hier om te zien waar een winkel bij jou in de buurt is.
Stel dat de kruistest uitwijst dat het probleem in jouw toestel zit, dan het advies om een back-up te maken van jouw toestel. Vervolgens zet je jouw toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Controleer dan of de melding is verdwenen alvorens je de back-up weer terug plaatst op jouw toestel. Houd je ons op de hoogte van het verloop?