RenatoVink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als Belg een Vodafone Red abonnement met iPhone 5.

Hoi,

Ik ben de laatste periode erg veel in Nederland vermits mijn vriendin van Nederland is.
Maar ik heb momenteel geen abonnement lopen, en ik heb wel interesse in een Red abonnement gecombineerd met een iPhone 5.

Is dit echter mogelijk in mijn geval als Belg, uiteraard bezit ik een officieel Belgische ID, maar ik woon of werk nog niet in Nederland... En zo ja, wat moet ik in een store kunnen voorleggen?

Alvast bedankt.

Groet,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Of ze wisten het antwoord gewoon niet 😉

Ik weet dat gelukkig wel. Om een abonnement te kunnen nemen moet je:

  • 18 jaar of ouder zijn
  • Een Nederlands bankrekeningnummer hebben en kredietwaardig zijn
  • Je kunnen legitimeren en je adresgegevens kunnen aantonen met een officieel Nederlands, Duits of Belgisch ID-bewijs
  • Je Nederlandse pinpas bij je hebben.
Die pinpas is nodig omdat je altijd 1 cent moet pinnen. Dat is een extra controle om zeker te weten dat er geen fraude met pinpassen en/of rekeningen gepleegd wordt.

Opzich een simpele procedure dus, en je kunt als Belg dus vrij eenvoudig gewoon een abonnement bij ons afsluiten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RenatoVink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou, zeven Nederlanders bekijken dit artikel maar reageren niet... Dan lijkt mij de Belgische hulp in online fora's groter.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Of ze wisten het antwoord gewoon niet 😉

Ik weet dat gelukkig wel. Om een abonnement te kunnen nemen moet je:

  • 18 jaar of ouder zijn
  • Een Nederlands bankrekeningnummer hebben en kredietwaardig zijn
  • Je kunnen legitimeren en je adresgegevens kunnen aantonen met een officieel Nederlands, Duits of Belgisch ID-bewijs
  • Je Nederlandse pinpas bij je hebben.
Die pinpas is nodig omdat je altijd 1 cent moet pinnen. Dat is een extra controle om zeker te weten dat er geen fraude met pinpassen en/of rekeningen gepleegd wordt.

Opzich een simpele procedure dus, en je kunt als Belg dus vrij eenvoudig gewoon een abonnement bij ons afsluiten.
RenatoVink
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij deze hartelijk dank.
Dus stap één is een Nederlandse zichtrekening openen, en eigenlijk met mijn Belgisch ID en Pin Pass langskomen.
En wat moet ik mij bij een kredietwaardigheid voorstellen? Is dat een normale procedure waarbij gekeken wordt dat ik geen Nederlands lopende abonnement heb met achterstanden of...?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
RenatoVink schreef:
Bij deze hartelijk dank.
Dus stap één is een Nederlandse zichtrekening openen, en eigenlijk met mijn Belgisch ID en Pin Pass langskomen.
En wat moet ik mij bij een kredietwaardigheid voorstellen? Is dat een normale procedure waarbij gekeken wordt dat ik geen Nederlands lopende abonnement heb met achterstanden of...?
Inderdaad, eigenlijk is het een standaardprocedure waarbij gekeken wordt of je elke maand je rekeningen kunt betalen of dat je geen achterstanden hebt etc. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic