NaomiRosanna

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Almere 1356 1355 1354 geen Internet . 3 en 4g ligt plat

1356 jd - Almere - ik kan niet interneten sinds 31-7-2014 .

Lees hier ik heb nu alles geprobeerd . w


Ik heb een vraag en word gezegd bij de klantenservice dat in Almere de storing is opgelost maar dat is niet correct
Eergisteren zou het na half 9 in de avond opgelost moeten zijn ook niet dus.
Ik heb toen een collega van de chat klantenservice benaderd en die heeft mij verteld dat het niet opgelost is.
Ik dacht eerst nog dadat het aan mijn mobiel lag dus heb toen mijn mobiel helemaal uit gedaan en accu er uit en daarna opnieuw opgestart. Op wcdma gezet op , wcdma lte gsm gezet en wcdma gsm gezet werkte ook niet het0enige wat af en toe functioneert is dus g s m 2g dus



Buiten Almere hebben we gewoon normaal bereik.
Zouden jullie z s m mij willen antwoord a u b?

Groetjes Naomi


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @NaomiRosanna,

Welkom op het Forum!

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer je deze problemen ervaart. Eén bericht plaatsen is echter voldoende, het kan even duren voordat iemand reageert.

Er zijn geen problemen bekend op deze locatie. Probeer voor de zekerheid eens de stappen in onze netwerkgids zoals vermeld in dit topic.

Helpen de stappen in de netwerkgids niet? Vermeld dan de resultaten en verder zoveel mogelijk informatie. Dan kunnen we je beter verder helpen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
NaomiRosanna
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Word hier nog op geantwoord?
NaomiRosanna
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen,

1356jd -Almere-geen 3 of 4G - alles al geprobeerd wat jullie zeggen bij de klantenservice

Sinds 1 week vandaag hebben we in Almere Haven geen Internet. Dus geen 3g en 4g. Buiten Almere haven hebben we geen problemen.

Ik heb al mijn mobiel aan en uit gezet. Op Lte gezet, wcdma enzovoort.
Ik heb nog steeds geen Internet . Mijn vriend en kennissen hebben hetzelfde probleem zodra ze Almere binnen treden.

Ik weet dat jullie storingen hebben maar deze zou opgelost worden 3 dagen geleden.

Het is een beetje vervelend want thuis is er geen Internet alleen mobiele telefoons.

Mijn vraag is zouden jullie a u b serieus er wat aan willen doen.
Het antwoord mobiel aan uit enzovoort hebben we al geprobeerd en op 3 en 4 g gezet en het werkt niet.








Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @NaomiRosanna,

Welkom op het Forum!

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer je deze problemen ervaart. Eén bericht plaatsen is echter voldoende, het kan even duren voordat iemand reageert.

Er zijn geen problemen bekend op deze locatie. Probeer voor de zekerheid eens de stappen in onze netwerkgids zoals vermeld in dit topic.

Helpen de stappen in de netwerkgids niet? Vermeld dan de resultaten en verder zoveel mogelijk informatie. Dan kunnen we je beter verder helpen.
NaomiRosanna
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is vanmorgen opgelost
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic