Ingereinoud

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Allesopreis inschakelen lukt niet iPhone

Onzedochters hebben beide een iPhone op de ene telefoon werkt allesopreis via 4000 wel, op de andere niet. De netwerken zijn gelijk Vodafone ES, het nummer van de berichtencentrale is gelijk. Het enigste verschil dat ik zie is dat op de telefoon die het niet doet, er een landencode voor wordt gezet (en dat is niet uit te schakelen of anders tegen te houden)

Wie kan mij helpen, Reinoud
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
Zij kunnen in de systemen zien of het nummer correct op het netwerk staat en of er eventueel een blokkade op staat.
Vanuit hier kan ik niet in de systemen van vodafone ivm jouw privacy.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment zijn er werkzaamheden in de systemen van Vodafone en my vodafone.
Dit is tevens de reden waarom je hem op dit moment niet kan aanzetten. De werkzaamheden duren tot Maandag.
Daardoor kan er op dit moment ook geen aanpassing gedaan worden.
Ingereinoud
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,

Helaas het werkt nog steeds niet, heel vreemd
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
Zij kunnen in de systemen zien of het nummer correct op het netwerk staat en of er eventueel een blokkade op staat.
Vanuit hier kan ik niet in de systemen van vodafone ivm jouw privacy.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic