quukske

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alles op reis werkt niet en kost te duur.

Ik heb deze week al elke dag met de helpdesk moeten bellen om een en ander weer op de rit te krijgen. Kost telkens €0,45 bovenop de €2 die de blox al kost.
Ik heb eens zitten rekenen wat ik nu al aan extra kosten kwijt ben en dat is niet leuk.
Ik denk dat als ik thuis toch maar even aa.gifte ga doen van oplichting.
Vodafone weet dat de blox niet werkt en blijft gewoon doorgaan met het maken van reclame en onderneemt zelf helemaal niet om het teveel betaalde te retourneren.
6 Reacties 6
Roland1968

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn oplossing kost Vodafone geld. Ik gebruik de telefoon alleen nog daar waar wi-fi verbinding is en whatsapp daar mijn belevenissen. Geen sms of bellen. De app van Vodafone werkt gewoon niet. Ik ga bij terugkomst zeker reclameren omdat terwijl ik 1 dag mijn blox aan had staan er euro 10,36 in rekening is gebracht. Ik heb een abonnement.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Check de specificatie van je rekening dan eens via My Vodafone en zeg wat er bij dat bedrag staat... Daar staat waarschijnlijk iets bij van data buiten de bundel oid... als je meer dan 35 MB hebt gebruikt ofzo.
quukske
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De My Vodafone app? Laat me niet lachen, daar klopt helemaal niets van. Krijg de hele week al meldingen dat hij niet werkt als ik hem opstart.
Vodafone kan wat mij betreft de boom in, ik zoek wel iets anders.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
quukske schreef:
De My Vodafone app? Laat me niet lachen, daar klopt helemaal niets van. Krijg de hele week al meldingen dat hij niet werkt als ik hem opstart.
Vodafone kan wat mij betreft de boom in, ik zoek wel iets anders.
Hi quukske,

De My Vodafone app zou gewoon moeten werken dus als dit bij jou niet het geval is dan is er misschien iets mis. Heb je de laatste versie van de app? Er is namelijk sinds kort een update beschikbaar.
Dominee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probeer ik weer een of het werkt, maar voor joker.
Vorige keer in het buitenland ook was na regelmatig contact met klantenservice.
Nu weer twee dagen op pad en zomaar 18 euro kwijt van het beltegoed in plaats van 4.

Tijd om eens te stoppen met Vodafone?
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Heb je prepaid of een abonnement?

Bij een abonnement kun je op http://my.vodafone.nl/ namelijk je rekeningen downloaden inclusief specificatie. Dan zie je waar bepaalde kosten vandaan komen.

Ik heb nog nooit een probleem gehad bij gebruik van Alles in 1 op Reis, alles klopte netjes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic