Rajin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in een wereldbundel

ik krijg op de factuur van maart € 4,99 doorbelast voor de alles in een wereldbundel. Ik heb dit niet aangezet of aangevraagd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad dat de bundel voor de veiligheid wordt aangezet. Dit is om hoge kosten buiten de EU te voorkomen. Buiten de EU geldt namelijk geen roaming.In Nederland en de EU zal de bundel niet aan springen. Zodra je verbindt met een netwerk buiten de EU en je maakt gebruik van je telefoon, zal de bundel geactiveerd worden. Dit is met data, bellen, gebeld worden en smsen Energieboy Christian2019 Rajin
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Rajin ?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rajin
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is vreemd, een bundel die je moet betalen terwijl je deze niet hebt aangevraagd. Op de community kunnen we daar niet naar kijken want dit is een klanten helpt klanten community. Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Eventueel zou je ook nog een berichtje kunnen sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem voor je kijken en zien wat er nu aan de hand is. Overleg dan ook even wat ze doen met de kosten, zeker als je deze zelf niet hebt geactiveerd.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen 😉
Christian2019

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het viel mij op dat bij mijn spiksplinternieuwe Vodafone abonnementen de wereldbundel standaard aan stond. Iets om dus goed op te letten bij een nieuw abonnement als je dit niet wilt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat klopt, standaard staat, tenminste bij mij was dat ook AAN, Alles in 1 Wereld aan. Maar dit zou normaal geen probleem moeten zijn tot je naar een land gaat dat BUITEN de EU ligt. Dus eigenlijk zou je hiervoor, volgens mij, maar corrigeer me als het mis heb Vodafone, normaal geen last van moeten hebben.

Ik wil je er nog wel op wijzen dat je Blox Beperkt Internet wel aan kan zetten. Databundel op en liever geen additionele kosten? Met BloX Beperkt Internet voorkom je die extra kosten. De BloX verlaagt je internetsnelheid in Nederland en de EU zodat je gratis internet. Je downloadsnelheid gaat terug naar maximaal 64 Kbps. Uploaden gaat met 32 Kbps. Video's kijken of online gamen wordt wat lastig, maar je kunt wel gewoon appen en surfen.

Maar misschien wist je bovenstaande al wel 🙂
Bedankt voor het melden en ben benieuwd wat Vodafone hier nog op zal zeggen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het klopt inderdaad dat de bundel voor de veiligheid wordt aangezet. Dit is om hoge kosten buiten de EU te voorkomen. Buiten de EU geldt namelijk geen roaming.In Nederland en de EU zal de bundel niet aan springen. Zodra je verbindt met een netwerk buiten de EU en je maakt gebruik van je telefoon, zal de bundel geactiveerd worden. Dit is met data, bellen, gebeld worden en smsen Energieboy Christian2019 Rajin
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Rajin ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic