NilsAndersen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in een op reis wereld en wereld xl niet boekbaar in Vodafone App

Beste Vodafone experts,

ik heb probeert om een van die nieuwe Alles in een op reis wereld of wereld xl opties op de app of op de homepage te boeken, omdat ik die nieuwe Red tarief heb. Helaas komt er altijd een foutmelding.
Er zijn ook niet die prijzen vermeld, maar ik zie ook nog die oude opties alles 1 op reis en xl dagbundel en internet op reis dagbundel wereld.

Wanneer komen deze opties in de app en op de Vodafone homepage beschikbaar?

Update:
Blijkbaar is die optie nu boekbaar op de homepage. Helaas ging het deze keer ook niet. Ik heb deze foutmelding:


Er ging iets niet helemaal goed.
Foutcode: BSL-COMPATIBILITY_VALIDATION



5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Apart dat je deze foutmelding krijgt. ik raad je aan dit aan te geven via de klantenservice. Zij kunnen hem dan ook gelijk erbij zetten voor je. wat je zou kunnen proberen is een andere browser of eventueel de collies eens te verwijderen van je Internet.

sander020

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Ik had exact dezelfde foutmelding. Had je toevallig ook een omzetting naar Red EU aangevraagd? Bij mij zat het in de combinatie ervan. In ieder geval heeft de klantenservice vandaag de bundel alsnog aangesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ervaren jullie nog steeds problemen hiermee? Anders wordt dit topic binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic