Atil023

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1

Goedeavond,

Mijn vriendin gaat morgen ochtend vroeg naar het buitenland en ik heb voor haar nu net vodafone blox alles in 1 op reis aangezet.
Maar omdat die blox tot na 00:00 in de nacht geldig is staat er nu dat hij op 22-12-12 gaat verlopen. Dus zometeen verloopt hij al terwijl ik hem juist morgen nodig heb, kan iemand die 2 euro beltegoed terug storten?
Of er voor zorgen dat hij aan staat voor morgen (22-12-12) dus tot en met 23-12-12?
06 nummer is 06 25 54 30 03
 
Alvast bedankt,
 
Groet,
 
Atil
2 Reacties 2
ThorJ

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Geen paniek 😉
 
Je blox staat aan, maar je betaald pas 2 euro als je er gebruik van maakt. Zolang je dus in Nederland bent, betaal je niet voor deze blox. Pas wanneer je smartfone op een buitenlands netwerk inlogt, gaat je blox lopen en ga je pas die 2 euro/dag betalen.
 
Je hoeft deze blox ook niet per dag aan te zetten, maar als je er geen gebruik van wilt maken, moet je het dataverkeer van je smartfone in het buitenland (roaming) uitzetten, anders betaal je meteen de hoofdprijs per MB...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
ThorJ schreef:
Geen paniek 😉

Je blox staat aan, maar je betaald pas 2 euro als je er gebruik van maakt. Zolang je dus in Nederland bent, betaal je niet voor deze blox. Pas wanneer je smartfone op een buitenlands netwerk inlogt, gaat je blox lopen en ga je pas die 2 euro/dag betalen.

Je hoeft deze blox ook niet per dag aan te zetten, maar als je er geen gebruik van wilt maken, moet je het dataverkeer van je smartfone in het buitenland (roaming) uitzetten, anders betaal je meteen de hoofdprijs per MB...
Het bovenstaande antwoord klopt perfect, maar wel voor abonnementen.

Bij Prepaid werkt het net iets anders. Je moet daar inderdaad elke dag de BloX opnieuw aanzetten en dat kost dan direct 2 euro.
Ik snap dus opzich je vraag wel, maar het forum is (zoals ook in de huisregels staat) niet bedoeld voor specifieke vragen over bijvoorbeeld een rekening of je prepaid-tegoed. Daar sluit ik dit topic.

Neem trouwens wel even contact op met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen met je bekijken wat er mogelijk is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic