Henry Nspt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 wereld actief?

mijn alles in 1 wereld blox gaat per dag automatisch aan als ik bel, sms of internet. Kan ik in de Vodafone app of elders zien of de blox deze dag al aan staat en Est het tegoed is voor die dag?
thanks
Henry
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Henry Nspt

In My Vodafone kun je zien hoeveel data, minuten en smsjes verbruikt zijn van de Alles In 1 Op Reis Wereld BloX.

De Alles In 1 Op Reis Wereld: Hiermee kun je buiten Europa voor €5 per dag 30 minuten bellen, 30 sms’jes versturen en 30 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.

De Alles In 1 op Reis Wereld XL: Hiermee kun je buiten Europa voor €8,50 per dag. Je krijgt hiervoor 100 minuten bellen, 100 sms’jes versturen en 100 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-buiten-europa.shtml


Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL, voor de internationale reiziger, zijn BloX die je gebruikt buiten de EU. Je krijg een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. En je betaalt alleen wanneer je de bundel gebruikt. Dus je hoeft de bundel niet telkens aan of uit te zetten.

  • De bundel start op het moment dat je de bundel aanzet in My Vodafone. Is dit bijvoorbeeld om 13:00 uur 's middags? Dan kun je deze bundel de rest van de dag (t/m 23:59 uur Nederlandse tijd) gebruiken.
  • De bundel vervalt om 00.00 uur Nederlandse tijd.
  • Zorg ervoor dat de optie 'Roaming' aan staat op je toestel. Anders kun je de bundel niet gebruiken.
  • Gebruik je de BloX een dag niet? Dan betaal je 'm ook niet. Wel zo eerlijk. Let er wel op dat je de BloX ook activeert op het moment dat je buiten de EU een telefoongesprek aanneemt of als je smartphone automatisch software update, synchroniseert of je een app notificatie ontvangt.
  • BloX écht niet meer nodig? Dan zet je 'm gewoon weer uit.
  • Je kunt bellen, sms'en en internetten met deze bundels in de landen die vallen onder 'Rest van de wereld'.


De bundel springt automatisch aan zodra je buiten Europa gebruik maakt van bellen, sms-en of data.

Kleine tip: Mocht je geen gebruik willen maken, zet dan roaming en mobiele data uit. Daarnaast raad ik aan om te controleren in je toestel wat mag synchroniseren en eventuele apps uitschakelen hiervoor.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Henry Nspt

In My Vodafone kun je zien hoeveel data, minuten en smsjes verbruikt zijn van de Alles In 1 Op Reis Wereld BloX.

De Alles In 1 Op Reis Wereld: Hiermee kun je buiten Europa voor €5 per dag 30 minuten bellen, 30 sms’jes versturen en 30 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.

De Alles In 1 op Reis Wereld XL: Hiermee kun je buiten Europa voor €8,50 per dag. Je krijgt hiervoor 100 minuten bellen, 100 sms’jes versturen en 100 Mb internet gebruiken. De BloX springt aan zodra je buiten Europa komt en je telefoon gebruikt met bellen, sms’en of internet.

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-buiten-europa.shtml


Alles in 1 Wereld en Alles in 1 Wereld XL, voor de internationale reiziger, zijn BloX die je gebruikt buiten de EU. Je krijg een dagbundel met minuten, sms'jes en MB's. En je betaalt alleen wanneer je de bundel gebruikt. Dus je hoeft de bundel niet telkens aan of uit te zetten.

  • De bundel start op het moment dat je de bundel aanzet in My Vodafone. Is dit bijvoorbeeld om 13:00 uur 's middags? Dan kun je deze bundel de rest van de dag (t/m 23:59 uur Nederlandse tijd) gebruiken.
  • De bundel vervalt om 00.00 uur Nederlandse tijd.
  • Zorg ervoor dat de optie 'Roaming' aan staat op je toestel. Anders kun je de bundel niet gebruiken.
  • Gebruik je de BloX een dag niet? Dan betaal je 'm ook niet. Wel zo eerlijk. Let er wel op dat je de BloX ook activeert op het moment dat je buiten de EU een telefoongesprek aanneemt of als je smartphone automatisch software update, synchroniseert of je een app notificatie ontvangt.
  • BloX écht niet meer nodig? Dan zet je 'm gewoon weer uit.
  • Je kunt bellen, sms'en en internetten met deze bundels in de landen die vallen onder 'Rest van de wereld'.


De bundel springt automatisch aan zodra je buiten Europa gebruik maakt van bellen, sms-en of data.

Kleine tip: Mocht je geen gebruik willen maken, zet dan roaming en mobiele data uit. Daarnaast raad ik aan om te controleren in je toestel wat mag synchroniseren en eventuele apps uitschakelen hiervoor.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Henry Nspt?
Henry Nspt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas. Ik had sms verstuurd maat zag en zie het niet terug. Ik was wel buiten de eu. Macedonië.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat of waar zie je dit niet terug? Dat je die sms hebt verstuurd bedoel je? Dit kun je zien in My Vodafone als je rekening klaarstaat voor de afgelopen maand. Of was dit niet je vraag? 🙂
Henry Nspt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee. Ik vroeg me af waarom ik het niet kon zien in de app dezelfde dag. Ik zou dan kunnen zien hoeveel van de 30 mb / min / sms nog over is. Dat was onzichtbaar terwijl ik wel het overzicht buitenland zag. Maat ik zag niet dat er sms was verbruikt of dat de blox actief is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Kan het nu iets te maken hebben met de eventuele storing?
Volgens mij gaat er op dit moment bij meer mensen niet goed bij het controleren van hun data in de My Vodafone app (of online). Wie weet komt het daar nu ook door? Maar het blijft lastig natuurlijk.
Henry Nspt
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het natuurlijk een storing geweest kunnen zijn maar dan had Vodafone toch al lang gereageerd?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687#post318184

Dus het kan een vervolg storing zijn. Ik weet het ook niet natuurlijk 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Het niet kunnen bekijken van je verbruik en tegoed kan inderdaad te maken hebben met de storing van de weergave in My Vodafone. Deze is nog steeds niet helemaal opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels bij je verholpen Henry Nspt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic