Jjones

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 turkije internet doet het niet

Hallo, op het moment zit ik al 5 dagen in turkije waarbij ik een alles in 1 pakket heb genomen. Deze is kennelijk aangesloten Maar ik krijg het niet voor elkaar om zonder wifi op Internet te komen.
Roaming en mobile gegevens staan al aan. Ook heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart. Ook via Google heb ik hier niks over kunnen vinden en na lang bellen met een medewerker die mij vertelde roaming en data aan te zetten wil het nog niet lukken. Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn. Graag zie ik een spoedig antwoord tegemoet..
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jjones,

Wanneer heb je deze laten aanzetten? Het is namelijk zo dat er werkzaamheden aan de systemen van Vodafone zijn waardoor er geen veranderingen konden plaatsvinden. Het onderhoud is begonnen op Zaterdag rond 18:00 uur tot deze middag. Dit heb je misschien ook gelezen in my vodafone.
Wat je kunt proberen is handmatig een ander netwerk selecteren. Geeft de telefoon een foutmelding dat het niet kan dsn dien je echt 5 x achter elkaar hetzelfde netwerk te selecteren.
Mocht het dan nog niet werken raad ik je aan om contact op te nemen met de klsntenservice vanaf deze middag.

Geniet van je verblijf in Turkije!
Anonymous
Niet van toepassing
Tevens kun je de instellingen van je telefoon (apn) controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Op welk netwerk zit je? Vodafone TR of een ander netwerk? Mogelijk werkt internet niet op andere netwerken en moet je handmatig Vodafone selecteren als je naar netwerken zoekt.

Laat even weten of je een oorzaak of oplossing hebt kunnen vinden voor andere mensen die ook met dit probleem zitten!
CasaDude

Raadgever
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben in mei naar Turkije geweest en heb op vliegveld in NL vodafone op reis bundel aangezet.
Vervolgens geland in Turkije en daar de data bundel en roaming aangezet , handmatig netwerk gekozen en wel Vodafone TR.
Hele vakantie internet en bellen gehad.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic