stanviell

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis

Hallo. Ik ben aanboord gegaan van een schip en heb alles in een op reis geactiveerd.
nu is het geval zo dat ik verbinding heb kan sms en en bellen maar krijg geen internetverbinding heb van alles geprobeerd etc. ben daar al in vier dagen 8 euro aan kwijt :(. reden van activatie was internet en niet om te bellen en of sms en.
Nu ben in ik Rusland en activeer hem weer onwetend dat het niet in onder het aantal landen valt waaronder deze actie werkt en of geldt ?
ik krijg het berichtje van vodafone dat alles in een op reis is geactiveerd en ik Stuur een paar smsjes richting mijn vriendin dus er is in rusland twee euro van mijn prepaid tegoed afgeschreven en daar boven op betaalde ik ook nog vier smsjes tegen het tarief van 0.56 cent per sms
dus boven op het feit dat ik 8 euro kwijt ben aan services waar ik geen gebruik van heb kunnen maken (internet)
ben ik ook nog twee eur kwijt aan services die jullie helemaal niet kunnen bieden wat ik raar vind als ik bericht terug krijg dat het geactiveerd is en mijn simkaart weet dat ik in rusland bent omdat ik de tarieven binnen kreeg.
plus de 4 x 0.56 cent voor de smsjes waarvan ik dacht dat ik ze via alles in een op reis verstuurde.
ik bel jullie niet omdat het tarief dan 4.58 per minuut is en dataverbruik 9.08 per MB wat ik overigens echt heel veel vindt
ben al jaren vodafone gebruiker en hoop dat jullie me kunnen helpen want ben hier echt niet blij mee....
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @stanviell Dat is een heel verhaal;)
Allereerst wat algemene antwoorden:
- De bundel heeft geen invloed op het wel of niet verkrijgen van verbinding. Het heeft puur betrekking op de verrekening van gemaakte kosten.
- Op onze website hebben we een opsomming van de landen waar je de bundel kunt gebruiken. Rusland maakt hier geen deel van uit.
- Bij prepaid moet je de bundel dagelijks activeren dat klopt. Op het moment dat je hem activeert wordt er gelijk de € 2 van je tegoed af geboekt. Als je dan vanuit Rusland een sms stuurt wordt dat afgerekend aan het standaard buitenland tarief. Het activeren van de bundel is dus niet aan te bevelen.
- Op het moment dat je op het Russische netwerk aanmeldt krijg je een bericht met de tarieven. Als er een bundel beschikbaar zou zijn voor dat land, dan zou dit in de sms staan.
- De tarieven die je doorgeeft voor Rusland kloppen. Het is inderdaad erg duur, dat ben ik zeker met je eens. Alleen hebben we daar geen invloed op. Sorry for that

Via het forum kunnen we helaas geen individuele klantvragen beantwoorden. Ik adviseer dus om na terugkomst, je issue voor te leggen aan een collega van de klantenservice. Misschien kunnen zij nog iets betekenen voor in dezen.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic