Henri1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis

Hallo, Ik wil de smartphone als GPS-tracker gebruiken tijdens een Hardloop-fiets estafette om het bevrijdingsvuur van Normandie naar Holten te brengen (ca 800 km). Hiervoor ben ik 2 dagen achtereen in het buitenland. Kan ik van tevoren alles op 1 op reis aanzetten voor beide dagen? Of moet ik het dan de 2e dag om 00:01 opnieuw aanzetten? Dat laatste is niet handig, want op dat moment gaat de estafette run wel erder, maar dat is dan net mijn slaapmoment.
Of is er een andere optie?
Bedankt voor het antwoord.
Henri
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Henri1,
Zij kunnen hem ook aanzetten via my vodafone mits dat ze de gegevens hebben of een sms sturen met het toestel.

Wat je ook kunt doen maar dan ga je wel kosten buiten de bundel maken is het limiet verhogen. Ik zou dan wel als ik jou was alle apps die een connectie mogen maken met internet uit zetten.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Henri1

Volgens mij bij prepaid dien je hem elke keer opnieuw te activeren via my vodafone of door een sms te sturen naar 4000.
Deze hoeft je niet perse om 00:00 aan te zetten. Je kunt hem ook aanzetten zodra je uitgerust bent en nog niet verder hoef te gaan met de estafette. Ik raad je dan wel aan om dan de data uit te zetten. Mocht je hier nog vragen over hebben raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
In ieder geval heel veel succes.

Groetjes stevied86
Henri1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Stevie,

Bedankt voor je antwoord. Helaas moet de GPS tracker doorlopen ook als ik slaap, dan is er een ander team mee onderweg. Probleem is dus dat om 00:01 uur de nieuwe Blox voor die dag aangezet moet worden omdat de tracker anders geen datategoed heeft. Op dat moment slaap ik.
Alternatief is natuurlijk om dan normaal internettarief buitebland te gebruiken en op moment dat ik wakker wordt de Blox activeer. Die eerste uren kosten dan extra omdat de Blox dan nog niet actief is. Maar als het niet anders kan dan moet het maar zo.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Henri1,
Zij kunnen hem ook aanzetten via my vodafone mits dat ze de gegevens hebben of een sms sturen met het toestel.

Wat je ook kunt doen maar dan ga je wel kosten buiten de bundel maken is het limiet verhogen. Ik zou dan wel als ik jou was alle apps die een connectie mogen maken met internet uit zetten.

Groetjes stevied86

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic