timm5140

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis

Ik ben twee dagen naar Duitsland en Belgie geweest. Nu zie ik dat ik 0.65 eurocent moet betalen voor sms buiten mijn bundel. Het gaat om een klein bedrag maar hoe kan dat nou. Ik heb niet het aantal sms-jes verzonden die in mijn bundel zitten. Dan zou ik onderhand een avond sms-en.
5 Reacties 5
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
timm5140 , stond de reisbundel ook aan toen je sms'te? Zijn er wel ook € 2 in rekening gebracht voor de reisbundel?
timm5140
topicstarter
Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja de bundel staat altyd in. Ik was een dag in Duitsland en 1 dag in België. De 4 euro staat in gebruik buiten mijn bundel dat klopt. Maar die 0.65 gaat nergens over en is onterecht.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Zijn deze kosten ook berekend voor sms'en in het buitenland of bijvoorbeeld voor het sms'en vanuit Nederland naar het buitenland (dit valt namelijk weer buiten de reisbundel)?
In My Vodafone kun je ook een specificatie van het gebruik van de lopende maand vinden. Hier zou je ook precies moeten kunnen terugvinden hoeveel sms'jes op 1 dag hebt verstuurd en op welke dag de kosten zijn berekend etc.

Mocht je er toch niet uitkomen, raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan de rekening samen met je bekijken.


timm5140
topicstarter
Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De kosten zitten in de berekening van de buitenland bundel. Sms in nederland zit in mijn abonnement. Ik laat het rusten maar wel vreemd.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Indien het je niet lekker zit kun je contact opnemen met de klantenservice. Uiteraard kijken zij het dan voor je na. Je kunt eventueel ook een berichtje sturen via Facebook of Twitter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic