rickdegreef

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis wil niet aansluiten! spoed

Ik zit in budapest en wil graag Alles in 1 op reis activeren om google maps en tijden van het OV te checken! Maar ik blijf de sms krijgen:

''Helaas kun je alles in 1 op reis nu niet aanzetten. Meer weten? Bel ons op 1200 om een adivseur te spreken''

Als ik bel hoor ik 1 piep en is het belscherm weg. Ook als ik het speciale nummer gebruik voor bellen vanuit het buitenland.

Toen dacht ik dan ga ik hier op de website in de chat, maar die is natuurlijk weer te druk en niet beschikbaar.

HELP! wat moet ik doen om toch Alles in 1 op reis te krijgen??
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Alleen in Nederland kun je bellen met 1201 of 1200
Je kunt de blox aanzetten via my Vodafone of door te bellen met +31654500100
19662512

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn alles in 1 op reis staat aan
Tevoren gebeld met Vodafone of ik nog acties moet doen om op Tenerife gebruik ervan te maken
Nee, gaat automatisch
Niet dus geen internet
Op sms reageert Vodafone niet
Op mail krijg je antwoord dat je 5 dagen moeten wachten op ee. Reactie
Telefoon uitgezet helpt niet
Roaming staat aan WiFi uit, werkt niet
Nu extra kosten gemaakt om WiFi te kopen in t hotel
Af en toe probeer ik t, niets...
Bundel uitgezet
Dan ontvang ik wel een sms van Vodafone dat ik we geen gebruik van kan maken
Weer aangezet
Probleem weer van voor af aan
rickdegreef
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg de zelfde foutmeldings sms als ik het via My Vodafone probeer. Als ik het speciale (bellen vanuit het buitenland)nummer probeer te bellen, beeindigd hij automatisch meteen het gesprek.

Ik heb de blox nu via de klantenservice chat nu al twee keer handmatig door een medewerker aan laten zetten.Hij doet het gelukkig maar het is wel vervelend als ik dit iedere dag van mijn vakantie zo moet doen. De laatste mederwerker die ik sprak laat het nu onderzoeken door de technische dienst.

In het verleden heb ik de Alles in 1 op reis blox gewoon zonder problemen kunnen gebruiken. Dus het is een beetje gek.
Anonymous
Niet van toepassing
Wat er precies bij je mis gaat durf ik niet te zeggen , laten we het onderzoek afwachten wat in behandeling is bij de technische dienst. Handig is dit zeker niet!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Aangezien we dit ook niet kunnen monitoren via het forum (verloopt via klantenservice) zal ik het topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic