Rvandalfsen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis werkt niet, nu hoge kosten

Hoi,

Ik ben momenteel in Italië en ik maak gebruik van de Alles in 1 XL bundel. Ik ben hier nu 6 dagen. De eerste 3 dagen heb ik gebruik gemaakt van de normale alles in 1 op reis bundel, maar omdat dit te weinig was heb ik mijn bundel veranderd naar de XL versie.

Nu zit ik dus met het volgende grote probleem!
Ik had de bundel veranderd en aangezet en kreeg dan ook een bevestiging dat deze in werking was gegaan. Alles goed dus, dacht ik. Nu wilde ik vandaag even checken hoeveel MB's ik nog over had. En er stond opeens nog gewoon 100 mb terwijl ik al een tijdje op internet had gezeten, en ja hij was geupdate dus de informatie was niet van eerder. Toen ben ik dus bij mijn verbruik gaan kijken en OPEENS stond er dat ik 60!!!!!!! euro over mijn tegoed heen was. No way dat dat mogelijk is!
Nu heb ik dus er achter aan gebeld en blijkbaar zit er dus een fout in het systeem of whatsoever, iniedergeval. Ik heb gewoon op internet gezeten de afgelopen dagen omdat ik aannam dat het gewoon klopte, geen smsje ontvangen dat ik over de bundel heen zat etc.
Dit betekent dus, dat ik nu gewoon betaal elke dag voor de bundel!! (er staat zelfs 8x terwijl ik pas 6 dagen in het buitenland ben) en terwijl de bundel aanstaat worden alle mb's, gesprekken en berichten gewoon als buiten de bundel berekend!

Nu wil ik dus een oplossing aub, want ik ga deze kosten dus namelijk echt niet betalen door een fout van Vodafone! Ik heb netjes op de bundel ge internet etc dus ik wil ook gewoon hebben dat deze buiten bundel kosten weggaan en dat ik niet zometeen alsnog opgescheept zit met hoge kosten. Niet echt prettig dit en erg slecht van Vodafone wil ik er ook even bij vermelden.

En nog 1 dingetje. Vandaag zei de mevrouw aan de telefoon dat mijn bundel gewoon werkte weer. Maar dat is dus even niet het geval. Net weer gecheckt. Nogsteeds staat er weer 100 mb etc en worden de kosten weer buiten de bundel berekend. Dit betekent dat ik waarschijnlijk al met meer als 80 euro buiten bundel kosten zit opgescheept.

Nou, alvast bedankt.
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Rvandalfsen

Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je hierdoor hoge kosten maakt.
Ik raad je aan om morgen nogmaals hierover contact op te nemen met de klantenservice afdeling data of via de chat.
Zij kunnen zien of de bundel wel of niet is aangesprongen en tevens ook zien of de waarschuwings sms is gestuurd.
Tevens kunnen zij indien het overeen komt hierin een uitzondering maken.

Echter vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat op het forum geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld en tevens vanuit hier kan ik niet in de systemen van Vodafone. Officieel gezien is dit topic ook niet voor het forum bedoeld omdat hierbij wel de systemen nodig zijn en andere forum gebruikers je hier nist mee verder kunnen helpen.

Ik hoop voor je dat het wordt opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic