Geerico

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis XL

Kan deze functie niet activeren op mijn prepaidkaart. Krijg de melding dat dit niet beschikbaar is.
Heb hiervoor die kaart wel aangekocht. En info verkregen in Vodafone verkooppunt te Terneuzen.
Alles in 1 op reis bundel geactiveerd. Verbruik is niet correct !!!! iPhone geeft minder verbruik aan dan wat jullie beweren. Volgens IPhone 12mB slechts verbruikt en jullie geven aan 80% bereikt.
Hier zijn we dus niets mee. We hebben de prepaid kaart aangeschaft en opgeladen voor 55 Euro om te kunnen werken met de XL bundel.
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Geerico

Het data verbruik kan anders worden gemeten dan bij de provider. Dit staat als het goed is ook als waarschuwing bij het verbruik. Voor de alles in 1 op reis xl raad ik je aan om morgen contact op te nemen met de klantenservice.

Nieuw1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,

Ik vroeg mij trouwens af hoe mijn minuten en MB's worden afgerekend binnen mijn Alles-in-1 OpreisXL bundel?

100min/sms/MB voor €4/dag:

Wat als ik 2 minuten en 25 seconden bel, worden er dan 3 minuten afgehaald?
Wat als ik een filmpje kijk van 10,1 MB, worden er dan 11 MB afgehaald?

Hoor het graag en dank alvast voor het antwoord............
Anonymous
Niet van toepassing
Het wordt letterlijk in kb's gemeten, dus je hebt letterlijk 100 mb's em hetzelfde geldt voor de minuten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nog als aanvulling. De afronding geldt normaal altijd per 10 KB. In het tarievenoverzicht van je abonnement op https://vodafone.nl/tarieven kun je dit voor jouw abonnement nakijken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic