NynkeG

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis BloX vraag

Goedemorgen, ik heb voor onze vakantie in frankrijk de alles in 1 reisbundel aangezet. Vorige maand op Kos werkte dat prima. Ik kreeg een waarschuwing wanneer ik 80% en 100% van mijn reisbundel had gebruikt. Nu in Frankrijk kreeg ik gisteren bericht dat ik 100% van mijn databundel heb verbruikt. Verwarring alom!! Ik heb keurig bericht ontvangen dat de alles in 1 dagbundel aanstaat maar deze werkt niet....? Graag reactie!
3 Reacties 3
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Je hebt maximaal 35 MB in die Blox hè. Als je op 100% zit heb je die helemaal opgebruikt en ga je data verbruiken voor 24 cent per MB.

Of begrijp ik je vraag niet goed?
NynkeG
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tot op heden nooit problemen mee gehad. Kreeg altijd mooi op tijd bericht dat ik 80% en 100% van de dagbundel had verbruikt. En dan is het logisch dat ik extra kosten maak, ja. Maar...ik heb de alles in 1 reisbundel aanstaan maar krijg volgens mij niet dagelijks tegoed. Heb ook nooit bericht gekregen dat ik op teveel verbruikt zou hebben. Heb dus het idee dat ik alleen vanuit de databundel heb gebruikt en niet vanuit de alles in 1reisbundel. En dat terwijl deze dus wel aanstaat en ik hiervan bericht heb ontvangen toen we Frankrijk binnenreden.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als het een abonnement is, dan hoef je hem maar één keer aan te zetten en dan wordt alles op de factuur juist in rekening gebracht.

Is het prepaid, dan moet je hem per dag opnieuw aanzetten.

Het is me nu niet helemaal duidelijk wat je hebt gedaan of wat het probleem is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic