Kurtlar03

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles-in-1 op Reis Vodafone

Goedemiddag Vodafone,

Wanneer is er een mogelijkheid om zelf een pakket samen te stellen voor het buitenland?
Momenteel bieden jullie dit aan hieronder:

  • 20 minuten bellen
  • 20 minuten gebeld worden
  • 20 sms'jes versturen
  • 35 MB databundel
 
Het is ook een dure grap 30 dagen X €2 per dag = €60. 
Een pakket samen stellen bedoel ik bijvoorbeeld alleen internetten in het buitenland of bellen en smsen.
3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Kurtlar, voor de voorzienbare toekomst zal die optie er niet komen. We willen eigelijk iedereen voorzien van een abonnement waar gewoon alles in zit. Daarom hebben we nu de RED abonnementen, inclusief een variant waarbij je bundels ook gewoon in het buitenland gelden.

De Alles-in-1 geeft je alles wat je nodig hebt als je maar kort in het buitenland bent. Andere opties zullen er voorlopig niet komen.
Floyd

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Gelukkig zijn de dataroaming prijzen vanaf volgend jaar nog weer een stuk lager. Dan zijn de bundels / blox waarschijnlijk een stuk minder nodig. Zie hieronder een schema'tje van de Europese commissie op de blog van Neelie Kroes.
 
Klikkerdeklik. 😄
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je meer dan 8 MB per dag gebruikt dan is de bundel van Vodafone nog steeds voordeliger in 2014. Vergeet niet dat je pas sinds vorig jaar ook die 20 minuten bellen/gebeld worden erbij hebt. Daarvoor was het alleen voor data. Scheelt ook weer een stukje, en ik merk dat ik daardoor ook wat vaker bel waar ik dat vroeger niet deed. Ook is het wat relaxter data gebruiken omdat je niet hoeft te denken "ok, als ik deze foto's op Facebook bekijk dan kost dat me een euro"...

Maar het is waar, voor 30 dagen is het wel 60 euro. Het zou nog best een idee zijn als Vodafone een 7/14/30-dagen bundel erbij zou introduceren, want als je alleen internet gebruikt in 1 land dan is een losse simkaart zelfs binnen de EU wel goedkoper anders... dus da's wel een aandachtspuntje voor Vodafone.

Het Red Plus-abo is pas goedkoper als je echt veel belt en als je dan ook nog eens meer dan 2 maanden ofzo per jaar in het buitenland zit, of aan de grens woont en in het buitenland werkt ofzo.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic