Heb ik gisteren een aantal vrienden op de hoogte gebracht dat er bij Vodafone eindelijk iets gedaan wordt waar iedereen blij mee zal zijn, lees ik deze berichten.
Laten we wel wezen, zoals eerder gesteld, het is puur bedacht op de EU-regels te omzeilen. Vraag 100 klanten of ze die limiet standaard willen behouden, en 99 of 100 klanten zullen "ja" zeggen.
Net zoals eerder met die smsabonnementen waar je dan aan vast zat tegen hoge kosten gaat het Vodafone puur om de centen. Vodafone heeft een adviserende rol maar als 10 van de 100 pp vergeet die datalimiet uit te zetten is het kassa.
Beste Martin,
Geef me 1 reden waarom je bij het aanzetten van de Blox geen vinkje kunt aanvinken met "DATALIMIET NIET UITZETTEN"?
En waarom sowieso niet die dataliemiet behouden?
Je fopt de boel zo en dat weet jij maar al te goed. En gooi het er niet op dat mensen voldoende worden gewaarschuwd. Dat kan sowieso veel beter. Je kijkt niet naar de wens van de klant. En wie is er koning?
Wie zijn de klos? Niet iemand van 40 die van thuis uit gewend is altijd op de kleine lettertjes te letten en nooit zomaar iets zal ondertekenen. De jeugd en de ouderen worden hiermee gepakt. En met die smsabonnementen waren het vaak nog mensen uit een beschermde woonvorm. Helaas zelf moeten constateren.
En als de buit voor het grootste gedeelte binnen is, dan wordt en vol trots naar buiten gecommuniceerd dat Vodafone stappen gaat ondernemen.
Graag gehele bericht plaatsen.