Lange schreef:Iets te kort door de bocht 😉
Maar inderdaad dat kost meer. Je betaald €2.50 bovenop je abonnement per MB.
Er zijn wel bundels zoals de internet op reis dagbundel die het aantrekkelijjker maken.
Groetjes,
Je vraag kan ik niet beantwoorden, maar je kan de datalimiet weer activeren door een sms te sturen met DATALIMIET AAN naar 5000.
Lumphie schreef:
Ik dacht mooi goedkoop uit te zijn met de vodafone alles in 1 op reis bundel. Helaas heb ik de waarschuwings-smsjes niet ontvangen. Daardoor ben ik flink over de bundel heen gegaan. En aangezien het data-limiet is uitgezet heb ik in vier dagen tijd er 270 euro (!!) door heen gejaagd. Hoe is het mogelijk dat ik die smsjes niet heb ontvangen?
betty schreef:Even ter verduidelijking een quote van de Vodafone website:
en ik vraag me af of dit de bedoeling is geweest van deze EU regeling en mischien dat dan de medewerkers in de vodafonewinkel je er dan even extra op kunnen wijzen. Voel me flink genept door deze regeling van vodafone, je sluit zoiets express af omdat je in het buitenland hogere kosten hebt, en wat doet vodafone, die sluit dit uit ....zonder dit heel duidelijk te vermelden....ja als je er achter komt en een giga rekening krijgt waar mee je in het quiness of record mee kan komen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.