Spil

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles-in-1 Op Reis BloX - tegenstrijdige informatie

Op de pagina Alles-in-1 op Reis voor abonnementen staat
"Uitzetten: Sms ALLES OP REIS UIT naar 4000"
maar ook
"Een geactiveerde dagbundel is één dag geldig en vervalt automatisch om 23:59 uur Nederlandse tijd."

Wat is het nu? Moet ik het uitzetten of heeft dat toch geen zin omdat de dagbundel toch vervalt?

In het verleden heb ik meermaals problemen gehad met het uitzetten van de BloX met meldingen
"Vodafone info: Door een technische storing kunt u zich momenteel niet afmelden voor Vodafone BloX. Probeert u het later nog eens"
Tot 2 keer toe 4 keer geprobeert om het uit te zetten zonder succes. Vervolgens kan ik uit het buitenland vandaan voor aanzienlijke kosten contact met jullie helpdesk opnemen om een en ander recht te zetten. De eerste keer werden de bel-kosten door jullie vergoed, waarvoor dank. Een volgende keer trof ik een minder meewerkende call-center agent, waarvoor veel ergernis! Geen duidelijkheid, geen restitutie onnodig gemaakte kosten. Het lijkt dat de dienst per 31-Maart dit jaar aangepast is naar "tot 23:59"???
2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Spil,

Maak je gebruik van prepaid of een abonnement? De pagina die je hebt gebruikt gaat in ieder geval over een abonnement. Bij een abonnement vervalt de bundel niet na één dag en blijft deze doorlopen. Bij prepaid vervalt deze wel na één dag en vervalt de bundel automatisch om 23:59 Nederlandse tijd. Voor informatie over de Alles-in-1 op Reis bundel bij prepaid kun je het beste op de volgende website kijken.
Spil
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als jullie het uitzetten dan nog even fixen zodat het uitzetten ook daadwerkelijk werkt!
In Maart en April geprobeert (tussen 23:00 en middernacht) maar het sturen van een SMS leverde alleen maar
Vodafone info: Door een technische storing kunt u zich momenteel niet afmelden voor Vodafone BloX. Probeert u het later nog eens. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic