Beste medewerker,
Ik probeer al dik 2 weken mijn abonnement te verlengen, maar door een fout in jullie credit check programma (althans door een van jullie medewerkers) lukte mijn eerste bestelling niet. Dus maar nog een bestelling gedaan, in overleg met de klantenservice, en dan zou ik die andere moeten weigeren mocht ie toch nog bij me binnen komen. Een paar dagen later weer gebeld, jullie medewerker verzekerde me dat hij het magazijn had verlaten, dus er niks mee kon, ik moest maar wachten tot na de Pasen, medewerker 5 hing gewoon de hoorn erop op dinsdag omdat ze er niet uit kwam. Medewerker 6 kon me vertellen dat ie nooit het magazijn had verlaten en ik maar even moest wachten tot de backoffice het gefixt had, medewerkers 7 gooide ook weer de hoorn erop. Medewerker 8 zei dat ik maar gewoon nog een keer moest gaan bestellen. En medewerker 9 gooide weer de hoorn erop toen ik in de wacht stond . Medewerker 10 vertelde me dat het 5 tot 10 dagen duurt voordat oude bestellingen eruit uit gehaald worden, toen ik zei dat het al 14 dagen duurt, moest ik gewoon nog maar even wachten. Het spijt me zeer maar wat is dit voor kinderspeelplaats die klantenservice, en hoe zo is het zo ongelovelijj moeilijk om een verlenging aan te vragen?