TomSch

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles Op Reis XL bundel kon niet uit

Ik weet niet of dit een storing was of dat ik iets verkeerds gedaan heb.
Maar ik heb dit jaar geleerd dat als je alleen heel af en toe een whats app je verstuurd en voor de rest alleen maar op wifi zit, het onnodig is om een dagbundel aan te zetten. Dus ik wilde na dag 1 van mijn vakantie mijn bundel uitzetten. Ik stuurde "ALLES XL UIT" en kreeg daarna het antwoord "Vodafone info: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken. Probeert u het later nog eens.".

Nou zit ik niet de hele vakantie eraan te denken dat die bundel nog uit moet, maar ondertussen tikt de teller wel leuk door en heb ik nu een rekening van €100 in het buitenland.
Is dit mijn fout? Of was dit daadwerkelijk een technische storing?

Alvast Bedantk!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Als je daadwerkelijk deze kosten hebt gemaakt komt het niet door de bundel maar puur omdat je data gewoon heeft aangestaan en de Wi-Fi niet werkte waar je op vakantie was.
De klantenservice kan zien wanneer de data verbruikt is. Het kan zijn dat de xl variant in je abonnement zit verweven en daardoor niet uit kan.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
TomSch je topic voldoet niet aan de regels van dit board, daarom sluit ik dit. Neem contact op met de klantenservice, dan helpen mijn collega's je graag.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic