Hey
@wonnen1979,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je telkens geen bereik hebt.
Wat ik je aanraad om te doen is een kruistest. Dit houdt in dat jouw simkaart in een ander type en merk toestel gaat en een werkende simkaart in jouw toestel. Op die manier kunnen we uitsluiten dat het de simkaart is. Mocht het de simkaart zijn krijg je natuurlijk een nieuwe vanuit Vodafone. De kruistest kun je tevens uit voeren in een van onze winkels. Mijn collega's helpen je hier graag verder bij.
Is het de simkaart niet....dan blijven er nog 2 over het netwerk en je toestel.
Voor storingen raad ik je de volgende link aan
https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/netwerk-en-dekking/Tevens kun je de settings van je toestel controleren via
http://handleidingen.vodafone.nl/webIk weet dat er in de afgelopen dagen een paar storingen zijn geweest in d e buurt van Amsterdam. Of deze inmiddels zijn opgelost durf ik niet te zeggen. Daarvoor kun je of via de bovenste link kijken of via de klantenservice.
Is het niet de simkaart en of het netwerk dan blijft helaas alleen nog je toestel over. Het kan zijn dat er dan iets mis is met de antenne of de simkaartlezer etc. Dit dient dan gerepareerd te worden. Heb je een verzekering afgesloten erbij dan betaal je €45.00 voor je eigen risico. Hiervoor kun je tevens dan met de verzekering contact over opnemen.(043)3870272
Heb je deze niet erbij dan kan het zijn dat het gehele bedrag voor je eigen rekening is. Om hem te laten repareren kun je langs de vodafone winkel voor gaan. Heb je vervangend toestel service dan kun je contact opnemen met vervangend toestel service. Zij maken met jouw een afspraak om het defecte toestel op te halen en een leen toestel te geven. Dit zullen zij ook doen als hij weer terug komt. 0457501515
Ik hoop voor je dat je hier iets aan hebt en laat me even weten of het opgelost is.
Groetjes stevied86