Is het inmiddels al gelukt
Marvin knops?
Of heb je nog contact opgenomen met mijn collega's?
Mocht het nog niet verholpen zijn, kun je de volgende stappen doorlopen:
Allereerst dient natuurlijk mobiele data aan te staan en raad ik aan om het toestel eens opnieuw op te starten.
Daarnaast mag je ook 4G aanzetten.
Mocht het dan nog niet werken, dan raad ik je aan om een kruistest te doen. Bij een kruistest gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel.
Hiermee sluit je uit of het bij het toestel ligt of bij de simkaart etc.
Een kruistest kun je altijd in een Vodafone winkel doen, mocht je geen extra toestel in je omgeving hebben. Mijn collega's helpen je graag verder. Tevens kun je dan ook een simwissel doen.
Je kan de dekking controleren op werkzaamheden en storingen checken via:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml of eens de stappen doorlopen op onze Network Check
http://voda.fo/ne/3ugam