Pvdm-82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen maar problemen

Goedenavond, 

Sinds het begin van mijn abonnement heb ik alleen maar problemen! (Wordt het ene opgelost komt het volgende probleem opdagen)

Ik ben hiervoor naar de winkel geweest, heb vele maar dan ook vele facebook berichten gestuurd, live chats gevoerd en lange telefonische gesprekken gehad. Inmiddels is wel duidelijk dat er het probleem in 1 van de 2 systemen ligt.

Eindelijk is er een case aangemaakt voor de technische dienst maar dit kan wel tot 30 dagen duren. Ik vindt dit onacceptabel omdat ik dus nu ook weer mijn voordelen bij ziggo kwijt ben. 

Wie weet wat ik hier tegen kan doen? Want ik ben echt radeloos 

Mvg. Peter

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Pvdm-82 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat het allemaal niet werkt zoals het zou moeten werken. Wat kan je hier nu tegen doen? Niet zoveel, afwachten tot je een bericht terug krijgt van de technische dienst afdeling. Die zijn je probleem nu aan het onderzoeken en dan komen ze hierop terug. Normaal gezien is dit tussen de 5 a 10 werkdagen maar je zegt zelf 30 dagen dus ik neem aan dat je deze informatie van hun hebt ontvangen. 

Het blijft vervelend en ik weet niet wat er aan de hand is en wat ze bij Vodafone nu moeten uitzoeken. Wachten is wat je nu moet doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic