Kaatje18

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen maar Wifi dicht bij het internetmodem verder nergens Wifi

Misschien dat deze vraag al eerder op de site geweest is, maar ik kon het nergens terug vinden.

Ik heb nu een HTC one X overgenomen, dus eerst alles terug gezet naar fabrieksinstellingen. Wifi gegevens ingevoerd dus de naam van het modem en het bijbehorende wachtwoord. Nu heb ik alleen Wifi als ik dicht bij het modem sta en verder in het huis weinig tot geen Wifi. Hier voor had ik een Samsung Gallexy S en toen had ik geen problemen met mijn Wifi. Wat kan dit zijn??


4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Kaatje18

Heb je dit alleen met je HTC of zijn er meer apparaten waarmee je dit hebt? Kun je je HTC eens aan een ander WiFi netwerk koppelen? Merk je dan dezelfde problemen?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Kaatje18 ,

dit is een bekend probleem met de htc one x. Als je in de rechter boven hoek drukt, zal je wifi signaal enorm toenemen. Youtube staat vol oplossingen:
https://www.youtube.com/results?search_query=htc+one+x+check+wifi
De meest simpele is om hem in een hoesje te stoppen, met iets achter de rechter boven hoek.
Kaatje18
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annebelle,

Dit heb ik inderdaad alleen met de HTC one X, hiervoor had ik een Samsung Gallexy S en had overal in mijn huis gewoon Wifi. Als ik mijn telefoon aan een ander netwerk koppel heb ik dezelfde problemen, weinig tot geen Wifi. Dus ik ben bang dat het aan de telefoon zelf ligt.

Groetjes
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Kaatje18 ,

lees mijn reactie...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic