VicHoek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen SOS

Goededag,

Op dit moment zit ik in het buitenland en maak geen gebruik van Facebook of Twitter. Het is erg lastig jullie te bereiken zonder het hebben van een mail adres of iets dergelijks.

Mijn telefoon geeft al enige tijd SOS aan en ben dus niet bereikbaar. Nu ben ik onlangs overgestapt naar een sim only abonnement dus waarschijnlijk heeft het daar iets mee te maken.

Kunnen jullie mij verder helpen?

Dank.


4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Als je snel hulp wilt hebben van een medewerker van de Vodafone WebCrew. Dan kun je maar beter wel een persoonlijk account bij Twitter aanvragen. En een bericht verzenden aan @VodafoneNL
Dat werkt echt het snelste. En het meest efficiënt.

Vodafone is voor klanten niet bereikbaar per email. En dat is een bewuste keuze.

Wat heb je zelf al gedaan om je probleem nader te specificeren. Bijvoorbeeld een kruiswissel van jouw sim-kaart in een andere smartphone. En andermans sim-kaart in jouw smartphone.
Wat gebeurt er dan. Dan kun je in ieder geval enkele zaken uitsluiten.
Hebben je reisgenoten bijvoorbeeld wel Netwerk-bereik.
En heeft jouw smartphone helemaal nergens Netwerk-bereik. Of op sommige plaatsen wel, en andere lokaties weer niet.
Heb je al gecontroleerd via MyVodafone of al je fakturen daadwerkelijk zijn betaald. Of via de MijnBankieren van jouw persoonlijke bank?

Alleen S.O.S. betekent dat je alleen het noodnummer kunt bellen van het land waarin je verblijft. Dus 112 (in Europa) of 911 (in de Verenigde Staten van Amerika)

Heb je met je smartphone al gezocht naar het sterkste Netwerk in jouw omgeving. Via de Instellingen op je smartphone.

Allemaal dingen die je eerst zelf moet en kunt nagaan. Dan kun je je probleem beter beschrijven.

Via Twitter kun je ook naar dit topic linken. Dat is makkelijker.

Succes!


Netwerker
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@VicHoek,

Ik ben benieuwd of het probleem inmiddels verholpen is. Heb je de tips van Netwerker nog toegepast?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic