klotezooi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen Maar Internet Problemen Sinds Dag 1

Ik heb dus eind november een 360 mobiel aangeschaft en heb sindsdien alleen maar problemen gehad. in december ging ik naar spanje toe en na een paar dagen kreeg ik een telefoontje dat ik 200 euro aan kosten had gemaakt (dit terwijl ik geen enkele keer het internet op was geweest) uiteindelijk bleek dus dat door roaming aan hij connectie heeft gemaakt, ik was beetje nieuw met een mobiel die het internet op kon, dus de instructies opgevolgt van de telefonist en roaming uitgezet, nu zou ik zogenaamd geen verbinding meer maken met het internet. Kom ik in januari terug in nederland, krijg ik opeens een rekening van 1200 euro ervoor, ik ben dus wezen klagen en er werd me gezegt dat het misschien een update was van samsung en dat ze dus het bedrag hebben verlaagt naar 400 euro (geez, thanks) naja.. van je fouten moet je leren dus ik  heb het gewoon betaald en klaar. Maar door deze actie was ik wel me mobiel voor een paar weken kwijt omdat hij geblokkeerd was totdat ik betaalde, dus in de tussentijd me andere simkaart van t-mobile gebruikt. Roaming uit en geen enkele keer internet opgeweest.. wat denk je, die 2 weken dat ik dat nummer gebruikte, 500 euro rekening binnen gekregen !uiteindelijk heb ik dus beetje die apps zitten bekijken en zag ik dat BLOOMBERG course add-on Gewoon updates had gekregen terwijl roaming uit staat !?Ik ben hier heel erg verbaast over, dat er apps vrijgegeven worden via het vodafone kanaal die de roaming-off functie omzeilen om daarna alsnog verbinding te maken. Ondertussen ben ik dus al 900 euro kwijt aan dit gedoe. Ik zou graag willen dat er word gekeken naar die apps, met name bloomberg want ik weet zeker dat ik nooit het internet op ben geweest en roaming uitstaat.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic