Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn order status staat het volgende sinds vandaag:
 
Orderstatus:Credit Check successful Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart

Laatst gewijzigd: 27-10-2011 16:12:13

Meer info:
Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart Enige idee wat dit inhoud?? Er is wel al geld afgeschreven van mijn creditcard. Wanneer kan ik de Iphone 4S zo ongeveer verwachten?? Ik heb hem 27ste bestelt namelijk...
ThomasvW

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat betekent dat ze nog moeten kijken of je door de kredietcheck heen komt, oftewel of je geen schulden open hebt staan.

Bij mij staat er:
Orderstatus:

order is verified and fulfillment is in progress

Laatst gewijzigd: 23-10-2011 15:21:37

Meer info:
Niet beschikbaar

Duurt erg lang allemaal, contract en alles is overgezet maar dus geen nieuwe mobiel :S
heel fijn een Iphone abbo met een Blackberry telefoon.
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar er staat toch bij mijn order
 
Orderstatus:
Credit Check successful Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart
 
Betekent dit niet dat ik al door hun credit check succesvol door heen ben gekomen??
 
Ook als is er geld afgeschreven van mijn creditcard (De volle pond) 🙂

aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KOM OP NOU VODAFONE, LAAT JE TROUWE KLANTEN NIET IN DE KOU STAAN...........!
jdmmuller

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net even gebeld omdat men ook mij uit het Blackberry netwerk had gegooid en abo hadden omgezet.
 
Ze hebben me nou voorlopig teruggezet naar "oude" abonnement en moet bellen zodra Iphone geleverd is zodat men dit weer omzet. Gelijk nagevraagd hoe het met de pre order zat en mevrouw wist mij te vertellen dat Vodafone mijn toestel vandaag aan de courier geleverd had en ik deze morgen of overmorgen aan mijn deur kon verwachten. Heb telefoon op Vrijdag 21-10 besteld.  
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de zelfde order status alleen ik heb op de zaterdag om 18:30 besteld.
aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus vanmidag ook een sms gehad: Uw datalimiet is aangepast. Hierop direct met vodafone gebeld voor uitleg. Daar vertelde zij mij dat mijn iphone abbonnement is ingegaan. Mijn nieuwe abonnement is dus ingegaan terwijl ik het toestel nog niet heb ????? Dus een duurder iphone abonnement betalen maar geen toestel ?????? Vervolgens zei de medewerker: "het toestel is afgelopen vrijdag verstuurd, duurt tussen de 5 á 10 dagen " !!!!!!!!!!!!!!??????????????? Vorige medewerker zei: U zit bij de 2e levering vanaf 11 November ???????  
 
AUB VODAFONE, DUIDELIJKHEID AUB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net gebeld en ga mijn abbo anuleren, het is asociaal hoe zo een telecom bedrijf handeld. ze hebben de telefoon niet in voorraad? heb hem de 21e besteld om 5 uur s'ochtens. er as geen enkel zicht op de lever datum. Hoe kunnen ze dit doen? is toch ................. 
ThomasvW

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dus half uur geleden een Bevestiging van levering gekregen in me mail, ik verwacht hem dus morgen in huis te hebben. werd tijd.

Maar er staat:
Mobiel nummerArtikelenAantaldatum
 
06 ** ** ** **iPhone 4S 16GB131-10-2011
  
 3FF Micro SIM Postpaid unpacked-7 series031-10-2011

betekent dat dat ik er geen micro-sim bij krijg? ik hoop het wel anders heb ik er nog nix aan. Zou raar zijn want bij de klantenservice staat dat je er gratis een micro-sim bij krijgt??
Flashlight

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde rond de zelfde tijd ontvangen, alleen dat van die micro-sim stond er bij niet bij. 
Ook vind ik raar dat er geen Track & Trace code is bijgeleverd, ik verwacht hem toch wel morgen dus is zo'n code niet echt nodig. Maar na afgelopen week is het nooit zeker bij Vodafone
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Yeah! Hier ook vanmiddag na ook voor de zooveelste keer gebeld te hebben EINDELIJK bericht gehad dat hij verzonden is! Mag morgen om 10h GLS bellen over hoelaat ze komen 😄
call_on_me

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik krijg hetzelfde bericht op mijn 'bevestiging van levering':
 
Artikelen                                                        Aantal       Datum
iPhone 4S 16GB                                              1         31-10-2011
3FF Micro SIM Postpaid unpacked-7 series    0         31-10-2011
 
Ik hoop ook dat de MicroSim er gewoon bij zit. Anders de simkaart bijknippen (las ik ergens op internet) of anders even langs een Vodafone Winkel.
Ik heb overigens mijn iPhone 4s 16Gb Black op 22/10 om 22:00 besteld en ik heb dus inmiddels bericht gekregen dat hij is verzonden! Ik verwacht hem morgen!
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb inmiddels bij Apple besteld en geef Vodafone tot as vrijdag voordat ik de bestelling opzeg bij Vodafone. Had ik de 21e maar bij Apple besteld wist ik tenminste zeker dat hij deze week geleverd wordt. Nu hoop ik maar op Vodafone want telefonisch, mail en forum geeft men geen duidelijke info wat er aan de hand is.
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net ff met Klantenservice gebelt om de status te vragen van mijn bestelling. ze zei dat de voorraad nu op is en dat ze deze week een nieuwe voorraad verwachten. Ook vroeg ze wanneer ik het had bestelt dus ik zei van afgelopen donderdag, toen zei ze van: deze week krijgen we dus een nieuwe voorraad maar uiterste worden a.s vrijdag allemaal verstuurd. Ook zei ze dat ik gebelt word door koerier voor afspraak. Dus ik moet gewoon maar ff wachten :S
 
Dit staat er nog steeds bij mijn bestellingsstatus
 
Orderstatus:
Credit Check successful Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart

Laatst gewijzigd: 27-10-2011 16:12:13

Meer info:
Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Yeah! Hier ook (gister middag) vanmiddag na ook voor de zooveelste keer gebeld te hebben EINDELIJK bericht gehad dat hij verzonden is! Mag (vandaag) morgen om 10h GLS bellen over hoelaat ze komen. 🙂
 
Nou dat was dus gister (had in het verkeerde topic gepost)
Net GLS gebeld en ik zit er echt bij!  Ik sta als nummer 8 op de lijst dus hij moet er voor de middag zijn! (ben ik even blij dat m'n college uit viel en ik dus de hele dag kan wachten)
 
Overigens voor de mensen die een verlenging hebben dit staat op de bestel status pagina voor het inloggen:
 
Verlengingen en lezersaanbiedingen 
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043).
 
Ik kwam er zelf ook pas gister achter...
 
Hoe zit dat trouwens met die micro sim? Want op mijn order bevestiging is daar niets over terug te vinden :S
jdmmuller

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toestel is net bezorgd en ondanks dat er bij mij ook stond dat er geen micro sim geleverd werd zat deze wel in de doos erbij.
 
 
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb net (weer) contact gehad met vodafone en die hebben me verteld dat hij er echt niet bij zit 😞 maar er is een memo aangemaakt en ik kan er zo 1 gratis ophalen bij een vodafone winkel!
Koen1911

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eefje, wat heb je aan ze verteld ? Dit lijkt mij een fijne oplossing want ik zat toch echt bij de pre-order 😛
Jess

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zaterdag de iPhone telefonisch besteld met de zekerheid dat hij gister of vandaag geleverd zou worden maar daar is dus NIETS van waar! Net contact gehad met de klantenservice blijkt er een levertijd te zijn van tussen de 5 en 10 werkdagen. Blijkt dus maar weer dat ze alles zeggen zodat je je abonnement maar verlengt bij ze!
Tim
topicstarter
Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ok, frustratie alom. Begrijpelijk.

Ik zou wel willen toelichten vanuit Vodafone dat er verschillende afhankelijkheden zijn voor het uitleveren van de toestellen (waaronder logischerwijs leverancier en distributie partners).

Het is erg vervelend om te lezen dat mijn post zoveel frustratie losmaakt. De post was echter bedoeld om in het algemeen een update te geven betreffende het leveren van de iPhone 4S.

De moderators kunnen niet in de systemen op ieder individuele geposte klacht ingaan, simpelweg omdat zij ook niet meer concrete informatie hebben.

De roep om transparantie in het leveren van pre-ordered toestellen is absoluut gehoord. Een goed leerpunt voor ons om mee te nemen voor toekomstige lanceringen.

Voor diegenen die hun toestel inmiddels al hebben ontvangen, veel plezier ermee.

Groeten,
Tim
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic