Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
daanjj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas lees ik veel herkenbare verhalen hier.
 
Heb sinds 2 jaar een Sim-only abonnement (SuperSim) met eigen unlocked iPhone. Op 21 oktober nog voor de lunch een abonnementverlenging uitgevoerd naar iPhone Smart 65 met witte 64Gb iPhone 4s. Voortreffelijk aan de telefoon geholpen overigens.
 
Dat was dan ook de laatste service van Vodafone. Heb op 28 oktober nog wel een SMSje en twee mailtjes gehad om te melden dat mijn abonnement op die dag is omgezet van SuperSim naar iPhone Smart 65. En dat was het.
 
Geen orderbevestiging. Geen bericht dat de levering verlaat is. Helemaal niks!
 
Heb natuurlijk wel geprobeerd te bellen. 45 ct inderdaad, om SERVICE te krijgen!!! Na 13 minuten in de wacht kreeg ik een medewerker die me niet kon helpen 'want het was een verlenging en dan moest ik een ander telefoonnummer bellen'. Andere nummer gebeld en ja hoor: dat was al gesloten!  
 
Ook online zie ik op de site GEEN ENKELE MOGELIJKHEID om iets te weten te komen. Op My Vodafone 'kan je geen info krijgen over verlengingen'. Waarom niet? Met dit serviceniveau en deze klantverachting (anders kan ik het niet noemen) zal dit voor de gemiddelde klant ook direct de laatste keer zijn dat een verlenging wordt uitgevoerd. Want dit nooit meer, dus overstappen naar een andere aanbieder. 
 
Wat een verschil met twee collega's die dezelfde ochtend een verlenging bij T-Mobile deden. In een militaire actie werden ze tussen bestelling op 21 oktober en levering het weekend erop bijna tien keer ELK gemaild met statusupdates en aankondigingen als 'u krijgt as woensdag een mail waarin de leverdag staat'. Ongelofelijk.
 
Ik dacht dat Vodafone een A-merk was. Ik weet nu beter: aan de andere kant van het alfabet beginnen.  
newbie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus als ik nu de klantenservice bel en mijn telefoon omzet naar een witte iphone. Dan heb ik hem meteen?
Ik word hier wel gek van want heb hem de 28ste besteld en heb nog niks gehoord.
Was altijd postief over vodafone maar mijn vertrouwen is volledig weg.
Waarom biedt vodafone niet zijn excuses aan via een nette mail en waarom word er niet gecompenseerd?
Ik wil gewoon duidelijkheid meer niet en niet allemaal verschillende verhalen van mensen van de klantenservice.
 
 
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het ligt er denk ik meer aan dat als je een klantenservice belt je eigenlijk gewoon een callcentre aan de lijn krijgt die gewoon naar aanleiding van jou vraag een passend antwoord opzoekt die al paraat en voorgekauwd in hun computer staat.
Kunnen ze geen antwoord vinden dan weten ze het gewoon weg niet en moet je het daar maar mee doen.
Ik kan er wel een boek overschijven wat ik allemaal al heb beleeft met callcentres en klantenservices etc.
 
Het komt er gewoon op neer de zwarte iphone is het meest gewild en daarom dus ook het snelst uitverkocht er zullen waarschijnlijk nog wel witte liggen maar de kans is klein dat je dat aangeboden word want je hebt een zwarte besteld dus een wiite wil je niet want dan had je hem wel besteld, dus je zult er zelf naar moeten vragen of er nog witte iphones zijn en dan zelf aan geven dat je ook met een witte tevreden bent in dat geval.
 
Ik heb zelf ook op de 28ste besteld en behalve een orderbevestiging en een status weiziging op de 31ste heb ik daarna alleen nog maar een mailtje ontvangen dat het allemaal wat langer ging duren want de voorraad was op en ik denk dat ik deze alleen maar heb ontvangen omdat ik 5 minuten voor die tijd de klantenservice net had gebelt om te vragen hoe het er voor stond met mijn order.
 
Ik denk niet dat we iets hoeven te verwachten van vodafone wat betreft deze extreme blunder en zal er kwa verstrekte informatie ook niets meer gaan veranderen anders hadden ze dat al wel gedaan als ze dat van plan waren.
Het is nu maar hopen dat ze hier iets van geleerd hebben en dat het met de volgende modelen anders loopt alhoewel ik dat sterk betwijfel.
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NU!
Mycoz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks, heb m een uurtje geleden al besteld op de site. Lijkt dat ze nu langer blijven haha!
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alsjeblieft! Ja ik wacht nog steeds op een telefoontje van de koerier....
Mycoz

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan zal de mijne wel 4 weken duren! Kan je het laten weten hier zodra je je iPhone binnen hebt? Thanks
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Natuurlijk! Ik heb 8 november besteld en heb gisteren met de klantenservice gebeld voor de orderstatus. Creditcheck was akkoord en nummerbehoud was akkoord, het toestel moet dus alleen nog geleverd worden. Zodra het allemaal geregeld is zal ik het hier posten.
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik werd net gebeld door de klantenservice of het klopte dat ik vier toestellen heb besteld. Alweer een storing! Bovendien zal de levering pas begin december plaatsvinden. Begint lekker......
MPoorthuis

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik lees nu op meerdere fora dat de 64GB NIET leverbaar is, maar dat de 16GB WEL op voorraad is. Gebruikt Vodafone Friends & Family dezelfde voorraad als de normale website? Zo ja, dan ga ik maar weer bellen. Word er een beetje gek van zo langzamerhand.
Tim
topicstarter
Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vanaf vandaag is er weer uitlevering mogelijk van iPhone 4S toestellen.

Houd er rekening mee dat de aantallen per type toestel verschillen. Het kan dus voorkomen dat je nog steeds aan het wachten bent op je 4S 32GB Wit, terwijl je buurman of buurvrouw allang de 4S 16GB Zwart in huis heeft.

Over de precieze verdeling van de voorraad tussen website, winkels, Friends & Family kunnen we helaas geen uitspraken doen.


Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb diverse malen vodafone benaderd, over levering wat uiteindelijk veel te laat en zonder communicatie er over is geluktna melden bij klacht.nl, en over het leveren van de simkaart waarop geen respons direct. Echter een tip, ik heb het via klacht.nl ingelegd als klacht en zowaar vodafone reageert redelijk snel en lost het (mijn probleem tot nu toe) ook nog op. jammer dat het op die manier moest, waarom niet via de gewone klantenservice. Als iedereen dit doet staan jullie mooi te kijk vodafone.
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Tim
 
Zitten er bij deze levering ook 64Gb zwart?
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Rvd
 
volgens mij niet, heb weer gebelt nadat ik las van Tim dat er weer een levering iphones waren maar volgens de medewerker van de orderstatus lijn zijn de 64GB versies nog steeds niet op voorraad :@
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
:S zal je net zien die mazzel heb ik altijd....
Vodafone schiet alsjeblieft es op met die iphones dit duurt echt veel te lang!!
GoGo22

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu begin ik echt moe te worden, ik lees net het volgende op de forum van Iphoneclub:
 
 
Oorspronkelijk geplaatst door martijnvw82 Ik heb vanmiddag nog even met Vodafone gebeld. Ik vroeg naar de status van mijn order. Ik legde uit dat ik op 28 oktober 2011 mijn abonnement heb verlengd en dat ik daarbij een witte 64 Gb 4S bij heb besteld. Sindsdien niets gehoord. De medewerker ging het eerst allemaal even controleren in het systeem. Ik moest 30 sec. in de wacht blijven. De telefoon bleek niet op voorraad. Vervolgens moest ik nog even in de wacht blijven, want hij ging nog even in een ander systeem kijken. Daarna gaf hij aan dat hij het voor me had geregeld. Morgen wordt de iphone verstuurd.
En inderdaad.. enkele uren later heb ik een bevestigingsmail ontvangen, waarin wordt aangegeven dat Vodafone mijn telefoon heeft verstuurd. 
Dit is toch niet te geloven???????????? Ik hoop toch echt dat ik DUIDELIJKE antwoorden van de ADMINS hier kan krijgen hier over, anders wat voor zin heeft het om een Forum voor vodafone op te starten ?? 
 
Vodafone, ik word hier echt misselijk van. Ik ga die orderstatus morgen bellen, en ik zal antwoorden EISEN !!! dit is toch te zot voor woorden kom op man  
lau

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ongeveer op de 21ste in de vodafone winkel van amstelveen een 16 gb black iphone 4s gereserveerd. Nog steeds niets gehoord. Terwijl ik echt heel hoog op de lijst sta van reserveringen. Vorige week nog langs gegaan en ik stond nummer 5. Waar blijft dan in godsnaam mijn telefoon. Mensen die via internet veel later bestellen hebben hem wel al in sommige gevallen. Uitleg AUB!!!
Rvd

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben vanmiddag gebelt door iemand van vodafone die mij vertelde dat er een aantal dingen fout gegaan waren wat order betreft en vroeg mij of ik nog belang had bij een iphone of dat ik er al 1 ergens anders had gehaald dit naar aanleiding van een aantal posts die op het forum waren gemaakt door mensen.
Heb dus gezegt dat ik wel degelijk nog belang bij een iphone heb ik heb er tenslotte al voor betaald alleen had ik het op dat moment ff te druk op het werk dus had ik even geen tijd.
nou dat was geen probleem hij ging mij even een mailtje sturen met alle nodige gegevens en een telefoon nummer waar ik hem persoonlijk op kon bereiken.
hem hem mijn mail adress nog eens gegeven hij heeft het netjes nog een keer herhaalt en ik zou dan binnen een half uur tot een uur het mailtje ontvangen maar tot nu toe nog niets ontvangen helaas.
 
laan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet te geloven, als ik dit allemaal zo lees.
Ik heb mijn Iphone pas laat besteld, 7/11. Maar ook ik word gek van alle onduidelijkheid bij vodafone. Heb al een aantal keer gebeld, maar iedere keer een ander verhaal. In eerste instantie zou hij deze week ergens bij me geleverd worden, want hij zou vorige week vrijdag bij vodafone binnenkomen. Daar melden ze vrijdag (omdat ik zelf maar belde om te vragen hoe het zat) dat de Iphones vanuit Apple anderhalve week waren vertraagd.

Deze week kreeg ik te horen dat er een kleine lading bij ze was binnengekomen en dat ik daar wel bij zou zitten. Tot nu toe weer niks gehoord. Vandaag met de verkoopafdeling gebeld en een chagrijnige vrouw aan de lijn die zei dat ik gewoon nog maar even geduld moest hebben, want ja de Iphone was nou eenmaal gewild. Oh en de levertijd zou 3 tot 4 weken langer duren (!!!)
 
Ben het goed zat. Vodafone, zorg eens dat je met consistente en duidelijke informatie komt!
toonmaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de service van vodafone is belabberd, ik heb mijn abbo verlengd 7 nov. en de man van vodafoe zei dat deze geleverd wordt binnen 5 werkdagen en uiterlijk binnen 10 werkdagen, 17 nov. gebeld voor de 5e keer (je wordt ook niet teruggebeld) en nu is het plotseling levering december
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic