Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laatste up date in mijn  geval:  Inmiddels weer contact gehad met Vodafone. De iphone gaat 3/11 op de post, dus waarschijnlijk vrijdag 4/11 in mijn bezit. Mijn werd gevraagd direct naar klantenservice te bellen i.v.m. activeren micro-sim en daarnaast te vermelden dat het nieuwe abonnement reeds op 31/10 is ingegaan. Het geld wordt dan over die dagen terug gecrediteerd ! Eindelijk iets positief en eigen iniatief van Vodafone. Nu maar hopen dat die er vrijdag is????????
 
Succes en sterkte voor mijn "lotgenoten".
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Beste Tim,

Het was niet dat jou post frustratie los maakte het was meer eenplek waar er over gepraat kon worden.
Het grootste probleem is inderdaad de onduidelijkheid, natuurlijk willen jullie graag iedereen zijn iPhone geven
Maar zitten jullie ook te wachten tot Apple meer toestellen stuurt. Het belangrijkste voor de toekomst lijkt mij inderdaad
Meer duidelijkheid creëren ten opzichte van de bestelstatus omdat niemand weet waar ze aan toe zijn neemt de frustratie
Toe.

Toen ik mijn iPhone ontving zat er geen micro sim bij, ik kon hem gelukkig gratis bij een Vodafone winkel halen maar na
al die keren belen met de klantenservice was het wel de zoveelste teleurstelling. Ik hoop dat er wel wat gebeurt met de
'feedback' van deze threat, zodat het wellicht volgende keer soepeler verloopt.

Sterkte aan de rest!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Loenen schreef:
Beste Tim,

Het was niet dat jou post frustratie los maakte het was meer eenplek waar er over gepraat kon worden.
Het grootste probleem is inderdaad de onduidelijkheid, natuurlijk willen jullie graag iedereen zijn iPhone geven
Maar zitten jullie ook te wachten tot Apple meer toestellen stuurt. Het belangrijkste voor de toekomst lijkt mij inderdaad
Meer duidelijkheid creëren ten opzichte van de bestelstatus omdat niemand weet waar ze aan toe zijn neemt de frustratie
Toe.

Toen ik mijn iPhone ontving zat er geen micro sim bij, ik kon hem gelukkig gratis bij een Vodafone winkel halen maar na
al die keren belen met de klantenservice was het wel de zoveelste teleurstelling. Ik hoop dat er wel wat gebeurt met de
'feedback' van deze threat, zodat het wellicht volgende keer soepeler verloopt.

Sterkte aan de rest!

Hi Loenen,

Hier kan ik als moderator antwoord op geven. NATUURLIJK word er iets met de feedback gedaan in deze thread. Ik zal net als Tim niet ontkennen dat de roep om transparantie gehoord moet worden.

Ik wil met deze post ook geen excuses zoeken voor hetgeen gebeurt is, ik kan er alleen niets aan doen en veranderen.
Wat ik jullie wel wil vragen, het Vodafone Forum is groeiende en ik -persoonlijk- ben nog nooit moderator ergens geweest, dit is mijn eerste modfunctie.

Mochten er zaken verkeerd gaan, laat ons dit aub weten zodat we hier aan kunnen werken, het is onze opzet hier een goed lopend Forum van te maken.

Dit zullen we echter samen moeten doen, wij moet het posten van relevante nuttige informatie, en jullie met de ervaringen/suggesties/verbetervoorstellen, vul het zelf maar in.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Chris schreef:

Hier kan ik als moderator antwoord op geven. NATUURLIJK word er iets met de feedback gedaan in deze threat. Ik zal net als Tim niet ontkennen dat de roep om transparantie gehoord moet worden.
 
Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
 
Threat = Bedreiging
Thread = draad;)
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Caspar, scherp!

En aangepast 😉
fritsie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
worDT


Ronald92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een witte iPhone 4S 16GB bestelt op 26 oktober. dit is dus nog een pre-order. Ik kreeg vanmiddag een smsje dat de overgangsdatum ipv 7 november nu 2 december is, dit is toch niet te geloven, ik heb toch niet voor niks een PRE-ORDER gedaan!!! Iemand suggesties wat ik hier eventueel aan kan doen? alvast bedankt!
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Uhmz misschien even met Klantenservice bellen Ronald?
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoop voor jullie dat de klantenservice hulp geeft. Mij hebben ze alleen schofterig behandeld, herhaaldelijk heb ik gebeld over de acties mbt leveren iPhone welke ik op de 21e om 05:00 besteld heb. Echter er is niemand die weet wat en hoe. Zelfs telefoons die veel later besteld worden zijn eerder uitgeleverd. Helaas de laatse keer Vodafone. 
Floris1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier nog een flabbergasted vaste klant van Vodafone: iPhone 4S 32GB Wit telefonisch besteld om 9.30u zaterdag 22 oktober. Volgens de medewerker zou de bevestigingmail even later kunnen komen ivm de drukte. Tot op de dag van vandaag nog geen enkel bericht (e-mail/sms/telefoon) ontvangen van Vodafone ter bevestiging van mijn bestelling. Dit terwijl de medewerker mij vertelde dat ik zeker nog wel bij de eerste batch zou zitten.
Uiteraard al een paar keer naar de klantenservice gebeld maar dit is echt zonde van je tijd (en geld). Bij het 0800 nummer blijven ze elke keer beloven dat de bevestigingsmail in de middag komt. (Is nu al 3x beloofd). Vervolgens werd ik doorgestuurd naar de klantenservice en na het intoetsen van optie 1 wordt direct de verbinding verbroken... 45ct down the drain! Vervolgens na 15 min geholpen door de receptie en doorvebonden met facturen, maar hier kunnen ze helemaal niks doen. Vervolgens nog een keer gebeld en na 35 minuten wordt ik alles behalve vriendelijk verzocht om mijn telefoonnummer achter te laten want ze kunnen me nu niet helpen, ze zouden me terug bellen die dag als het rustiger werd. Uiteraard niet teruggebeld.... Dag erna weer gebeld en ik word rustig afgewimpeld met het verhaal dat ze pas een bevestigingsmail gaan sturen als het toestel verzonden is. Dit zonder enige bevestiging van mijn bestelling en geen enkel idee hoe lang nog te wachten. 
Vodafone beloofd je middels een pre-order dat je de eerste bent maar ondertussen behandelen ze je als iemand die toch wel lekker een duur abbonement aan het betalen is maar geen telefoon krijgt. Het enige wat ik nu nog kan doen is elke dag de klantenservice bellen want elke medewerker heeft weer een ander verhaal. De schriftelijke klacht gaat zeker nog volgen. Dit is geen manier om met klanten om te gaan. Ik ben zwaar teleurgesteld. Een simpel mailtje ter bevesting had mij gerust gesteld maar dat is al teveel gevraagd.... 
 
Floris
 
---- UPDATE ----
Eindelijk een medewerker gesproken die wel iets snapte maar geen goed nieuws: ik kan mijn 4S pas vanaf 11 november verwachten... Een eerdere medewerker had mijn email adres ook nog eens verkeerd ingetypt waardoor een eventuele bevestigingsmail nooit aangekomen was. Ze gaan hem opnieuws sturen, ben beniuwd. Blijf nog wel teleurgesteld dat het allemaal zo lang moet duren.
nikkel55

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit is echt de laatste keer dat ik voor vodafone heb gekozen.

wat een slechte service zeg!!! :@

ik heb op 22okt een iphone 4s 32gb white besteld, en ik moet er echt constant achter aan bellen.
eerst kunnen ze niet vertellen wanneer hij geleverd word, tenminste dat zeggen ze, maar intussen houden ze je gewoon aan het lijntje!

ik heb dinsdag gebeld en kreeg eindelijk te horen dat hij op woensdag naar de leverancer ging en dat ik hem vrijdag kan verwachten.
nu bel ik er vandaag achteraan of de gsm al verzonden is, zegt ze: ik zie dat hij nog niet verzonden is er is iets fout gegaan!!!!

PPPFFFFF word er zo moe van!
nu weet ze niet wanneer hij verzonden word, en ze sturen wel een sms wanneer hij onderweg is,
zodat ik niet meer hoef te bellen, dat doe ik wel gewoon want ze gaan er gewoon niet achteraan, zo laks!!!

echt je moet echt 10 keer bellen, en dan ben je nog niks wijzer!!

MODBREAK:

Ik begrijp de frustraties die dit met zich meebrengt, maar om lichaamsdelen dan maar zó te gaan gebruiken, nee.

Dit staat ook vermeld in onze Huisregels





aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap je reactie MODBREAK, laten we vooral op een normale wijze communiceren.  EchterVodafone moet zich niet iedere keer achter excuses verschuilen en nu daadkracht tonen door duidelijkheid te scheppen!!!
Woutje01

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 23 oktober heb ik bij The Phonehouse een Iphone 4s met Vodafone-abo besteld. Alles leek in eerste instantie goed te gaan. Orderbevestiging ontvangen, de leverancier belde 2 dagen later om een afspraak te maken. De telefoon zou op 3 november geleverd worden. Prima, sneller dan verwacht. Tot ik op 1 november een sms van Vodafone ontving met de mededeling dat de overstap door nummerbehoud vertraagd is tot 8 november. Prima, een weekje wachten lukt ook nog wel.

Tot mijn verbazing volgde echter vandaag een sms dat ik tot 1 december moet wachten tot de overstap geregeld is. Mjn contract bij de oude provider is al 2 maanden geleden afgelopen en ik heb gewacht op de komst van de nieuwe Iphone. Het omzetten naar Vodafone zou dus snel moeten kunnen gebeuren, en volgens de site van de provider tot maximaal 10 dagen duren.
 
Ik krijg het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt omdat de Iphone nog niet op voorraad is en dat dat gegooid wordt op het regelen van het nummerbehoud. Klopt mijn gevoel, of duurt het echt zo lang voordat nummerbehoud geregeld is? Als ik de ervaringen met Vodafone op telecomervaring.nl lees vrees ik voor een langdurige toestand...
aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update over mijn aanvraag: Inmiddels bericht gehad van GLS dat de iphone morgen gebracht wordt !!!!!!!
24/10 verlengd bij vodafone, daarna tegenstrijdige berichten, wel niet, volgende leverering e.d. Maar nu dus een goed bericht. Ik kijk er naar uit !!!
 
Succes iedereen !!!
denniskreeft

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu moet ik toch echt mijn ei kwijt.
 
21 oktober (09.00 sochtend's) een 4s besteld, icm Verlenging Iphone Smart 55 abonnement. Prima, alles goed, orderbevestiging dit en dat (het bekende verhaal).
 
28 oktober, geen telefoon. 31 Oktober contact opgenomen klantenservice, telefoon wordt 3 november geleverd, eigenlijk pissig aangezien je een PRE-ORDER doet en de telefoon dan gewoon echt te laat geleverd krijgt accepteer je dit omdat je toch al wacht.
 
Vandaag dan eindelijk zover, telefoon is afgeleverd, fantastisch als je uit je werk komt en dan erachter komt dat er geen Micro Sim bij geleverd is. 
 
Wat gaat vodafone nu doen om mijn probleem op te lossen? Ik zit aan een duurder abonnement vast, met een telefoon die ik niet kan gebruiken omdat ik geen micro-sim erbij geleverd krijg.
aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HIJ IS ER !!! COMPLEET MET MICRO-SIM !!!
fritsie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Eindelijk die van mij is ook geleverd, inclusief SIM, wel jammer; pre-order + post-delivery
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@aadjeh,@fritsie,

SUPER om te horen dat jullie het toestel EIN-DE-LIJK ontvangen hebben 😛

Veel plezier ermee! Enne, laten jullie ons weten wat jullie ervan vinden?

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
michelhartog

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanochtend is mijn abbonoment omgezet en heb ik dus niks meer aan mijn huidige telefoon... nu maar wachten tot die iPhone binnen is.. zie ik nu dus dat er geen microsim bij zit.. TOP
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prutsers Vodafone. Ben behoorlijk afgeknapt op jullie, vanaf Libertel tijdperk tevreden geweest en dan nu zo'n service. Kan ik gisteren mijn telefoon eindelijk afhalen. Let wel de 21e 5 uur s'morgens besteld. Hoor ik van de balie medewerker dat er geen simkaart bij zal zitten zoals alle eerdere afhalers. Nu moet ik dus weer naar de stad reizen om een sim te halen in de Vodafone shop. Nog een jaar dan een nieuwe provider kiezen, ben ik van dit klant onvriendelijk bedrijf verlost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic