dit is echt de laatste keer dat ik voor vodafone heb gekozen.
wat een slechte service zeg!!! :@
ik heb op 22okt een iphone 4s 32gb white besteld, en ik moet er echt constant achter aan bellen.
eerst kunnen ze niet vertellen wanneer hij geleverd word, tenminste dat zeggen ze, maar intussen houden ze je gewoon aan het lijntje!
ik heb dinsdag gebeld en kreeg eindelijk te horen dat hij op woensdag naar de leverancer ging en dat ik hem vrijdag kan verwachten.
nu bel ik er vandaag achteraan of de gsm al verzonden is, zegt ze: ik zie dat hij nog niet verzonden is er is iets fout gegaan!!!!
PPPFFFFF word er zo moe van!
nu weet ze niet wanneer hij verzonden word, en ze sturen wel een sms wanneer hij onderweg is,
zodat ik niet meer hoef te bellen, dat doe ik wel gewoon want ze gaan er gewoon niet achteraan, zo laks!!!
echt je moet echt 10 keer bellen, en dan ben je nog niks wijzer!!
MODBREAK: Ik begrijp de frustraties die dit met zich meebrengt, maar om lichaamsdelen dan maar zó te gaan gebruiken, nee. Dit staat ook vermeld in onze
Huisregels