Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
Ronny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik voel me zeer genaaid door Vodafone !!
ik heb al op dinsdag 18 okt. de bestelling gedaan voor de iphone 4s, niks over gehoord word plat gebeld door allerlei aanbieders van vodafone zelf maar allemaal onafhankelijk van elkaar.
Slaat nergens op dat mensen zo lang op hun toestel moeten wachten, t-mobile heeft teminste meer duidelijkheid.
Ohw ja en nog zo iets vaags van jullie !
als ik in log op my vodafone dan staat er dat mn abbo verlengt is tot 2014 met een bb abbo !! jemig word eens wakker daar heb toch al 3 weken geleden de IPHONE besteld...
voel me goed in de maling genomen door dit bedrijf jammer erg jammer had zeker beter van ze verwacht
aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kom op vodafone, neem je verantwoordelijkheid !!!
 
Schandalig naar trouwe klanten toe !
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
 
@ Loenen: Orderstatus:order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 21-10-2011 01:41:01
Meer info: 
Niet beschikbaar @Ronnie: Heb jij in de winkel besteld dan? Want de internet bestellingen waren pas mogelijk vanaf 21 Okt. Ik heb heb ook een sms gehad dat m'n abonnement is omgezet maar bij mij wordt er gewoon iPhone genoemd.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Dat is mijn order status ook, ik snap er werkelijk niks meer van net een gesprek gehad met iemand van de klantenservice.
Omdat ze WEER mijn adress verkeerd hadden ingevoerd, en die ging mij helemaal voorbereiden op het feit dat het zomaar nog
2 a 3 weken kon duren. Maar deze week zou het ook kunnen, ik wil graag een reactie van een moderator want waarom is het zo
moeilijk om mensen in te lichten of zij bij de eerste lichting zitten of niet? dat is toch erg raar?
Bedankt voor je reactie Eefje ik hoop dat je hem ook snel krijgt.
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist ook weer gebeld met Vodafone. De jongen die ik nu aan de telefoon kreeg vertelde me dat omdat ik een witte iPhone heb besteld ik hem pas na 11 Nov. zou krijgen. Ik heb hem duidelijk verteld dat ik dat toch wel heel achterlijk vond omdat er zat mensen zijn die hem wel al hebben in het wit. Hij kon ook nog wel kijken in een ander systeen en daar kwam meneer tot de conclusie dat hij echt wel degelijk onderweg is naar mij en dat ik hem maandag of dinsdag kan verwachten. Ik ben benieuwd!
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom krijgt niemand een tag and trace nummer van vodafone zodat men hun zending kan volgen, Klanten betalen veel geld voor zo'n telefoon. vodafone zet er nog een duur abbonoment me weg maar service?? Wazige antwoorden en rare berichten overal maar positief nieuws ontbreekt volledig. Heb zelf van alles geprobeert om te weten waar mijn telefoon blijft cq al geleverd wordt echter tot nu niks concreeds mbt lever datum. hoe zo als eerst ontvangen bij vooruit bestelling had beter gister ochtend naar de eerste beste shop kunnen lopen en er een halen.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Heel herkenbaar wat jij zegt Eefje bij mij zegt de ene dit en de andere dat, maar allemaal komt het er op neer dat ze geen systeem hebben waar ze het kunnen volgen dus dat het gewoon 'afwachten' is. Wel bizar dat die kerel die jij sprak dan ineens wel weer kon zien in het systeem dat je hem dan wel weer krijgt...Maar goed ik hoor graag als iemand hem onverwacht ineen keer thuis krijgt. Probeer al tegen me nokia te praten maar die zegt toch barweinig terug:-). #ikwilsiri!
ThomasvW

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Re: Algemene update over levering iPhone 4S op 29-10-2011 11:10 AM
Ik heb zondag de 23e de Iphone besteld, maar nooit een bevestigings mail gekregen. Wel is me contract verlengd met 2 jaar maar nog wel in de oude vorm. Heb gister een sms gekregen met: "Fijn dat je opnieuw voor ons kiest. Vodafone helpt je graag om meer uit je nieuwe blakckberry en abonnement te hallen." Heel vreemd aangezien ik een Ipohne heb besteld. Weet nu dus eigenlijk niet of hij wel echt besteld is, heb geen bevestiging of iets gehad. Iemand meer info hierover?

-----------------------------------------
Update:
Nu dus e-mail gehad met de orderbevestiging en sms dat me datalimiet in veranderd maar dus nog geen iphone binnen :S en nu dus geen internet meer op me Blackberry. Fijn geregeld.
Koen1911

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mijn order is de status nog steeds
"Credietcheck OK"
 
is er nog iemand dit dit heeft ?
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb vandaag ook die status gekregen en heb op de 22ste besteld.
ik voel me zo erg genaaid.
Aangezien ik gewoon 3 maanden gratis abbonement heb kunnen hebben bij t-mobilen en ik had hem ook nog eerder kunnen krijgen.
Naja nu weet ik het voor 2013 .
Dan ga ik gewoon T-Mobile gebruiken met de iPhone 5
Maar als ze maandag de iphone 4s toch niet opsturen ga ik meteen de abbonement opzeggen en annuleren ik hoop dat het nog kan ...
bij Phoneshop.nl en Algebeld.nl is die gewoon nog voorradig
en als je belt zegt de ene weer dat het 3 weken duurt,de andere zegt dat hij nu opgestuurt wordt en weer iemand die zegt dat ik hem voor 11 november krijg en er was een iemand die ik de laatste keer sprak en die zei dat ik hem iniedergeval voor 4 november hoor te krijgen en dat waarschijnlijk(omdat ik op de 22ste heb besteld) hem dinsdag krijg en de eerste keer dat ik gebeld had zeiden ze iedereen die op de 21ste en 22ste heeft besteld krijgt hem op de 28ste(wat niet gebeurt is) 
Absurd dus.
ThomasvW

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Orderstatus:

order is verified and fulfillment is in progress

dat staat er bij mij, lijkt me dat ze dan bezig zijn met de levering? ik hoop dat ik hem snel krijg want zit nu zonder internet op me mobiel.
Koen1911

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zie het vanzelf wel, ik ga ze vanaf maandag in ieder geval flink bellen met wat de gang van zaken zijn. snap niet dat het allemaal zo fout kan gaan, en dan zo'n mail krijgen met :

"Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden nog steeds niet leverbaar. Wanneer het toestel binnen komt wordt u automatisch gebeld voor het maken van een afleverafspraak."

volgends deze mail hebben ze het toestel als enige zelfs nog niet, waarom het begrip "pre-order" gebruiken als je hem niet eens snel krijgt ?
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
er zijn nog gewoon 3 winkels die de iphone 4s nog goed in vooraad hebben.
Algebeld.nl,Phoneshop.nl en Castle.nl
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb zo juist een mail gehad dat mijn iPhone onderweg is...ik ben benieuwd.
Koen1911

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben bang dat het komt omadat ik het 64gb model heb genomen (wit) bij al die winkels zijn die niet op voorraad...
Rotjeknor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind het gewoon ronduit schofterig dat je mensen BELOOFT dat ze het toestel als eerste zullen hebben en dat je gewoon 20000x moet bellen om te vragen hoe of wat en dat je gebeld word met geheel foutieve informatie.......VODAFONE zorg er eens voor dat je instanties de juist info hebben en niet dat alles langs elkaar heen werkt !!!!
 
 
ik heb de 21 besteld gelijk toen ik de mail binnen kreeg dus een van de eerste mensen die bij KPN hebben besteld konden 28 okt al spelen ....
 
volgende keer geen vodafone meer voor mij wat een bagger service  !!!!
 
Groeten een jarenlange trouwe klant die het nu helaas voor gezien houdt voor de volgende x
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben het helemaal eens met je. Laatste jaar klant bij Vodafone dergelijke service is gewoon misleiding. Helaas is opzeggen abonnement me te veel moeite anders ging ik nu nog naar KPN.
ThomasvW

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
helemaal met jullie eens. Je krijgt echt helemaal GEEN info hoe het zit met de levering, heel erg slecht.
En de bedoelingen van een pre-order is zodat je hem hebt op de dag van de release, niet dagen of weken erna. Heel erg slecht dit.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb em eindelijk binnen, na 12 telfoontjes(en nog steeds stond er een verkeerd adress gelukkig hebben ze me toch gevonden) ik hoop dat jullie hem ook snel krijgen!
fritsie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is inderdaad jammer, dat Vodafone met een pre-order een snelle levering beloofd en dit dus niet nakomt. Wat ik nog erger vind, is dat er totaal niet wordt gecommuniceerd. Ik heb ook de 21e de 4s besteld, maar sindsdien niets meer vernomen. Ik begrijp best dat ze het druk hebben met het verwerken van alle aanvragen, maar dat was met de release van de Iphone 4 ook het geval. Je zou denken dat Vodaphone hier les uit had getrokken. Wellicht zou een moderator hierop kunnen reageren?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic