Tim

Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Algemene update over levering iPhone 4S

We begrijpen dat iedereen die een iphone pre-order heeft geplaatst zit te wachten op het toestel.

Het goede nieuws is dat we toestellen van Apple hebben ontvangen en morgen, dus vrijdag 28 oktober beginnen met het uitleveren hiervan. Er kan vanaf morgen dus contact met je worden opgenomen.
Als dit niet meteen het geval morgen is, wacht dan even af tot na het weekend.

Groeten,
Tim
280 Reacties 280
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarom zo laat? T-Mobile,Phonehouse,Phone Shop(www.phoneshop.nl) en KPN hebben hem al verstuurt en er zullen vast nog meer Winkels zijn die dat hebben gedaan.
Heeft vodafone teveel aanvragen gekregen?
Toen ik maandag had gebeld zeiden ze dat hij vrijdag geleverd wordt.
En nu Zaterdag of zelfs later.
Naja ik ben al blij als het zaterdag wordt maar als hij na zaterdag geleverd wordt vindt ik het absurd dat jullie hem zo laat leveren.
 
 
kuiffie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Veel beloofde mail bestel nu en ontvang als eerste de phone 4s aflevering begint op 28 okt
en je besteld  en helaas je krijgt niet eens een bevestiging dat je een bestelling heb gedaan dan ben bel je naar klantenservice vandaag Mw we  moeten u order nog invoeren ik voel mij een beetje in de maling genomen 22 okt had ik de bestelling gedaan en dan wordt er gezegd ja misschien komt u iphone pas over 3 weken .
 
Cindy
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 21 Okt om 1.40h mijn bestelling gedaan en gewoon een bevestiging ontvangen. Waar ik overigen wel van stond te kijken was dat ik gister de klanten service belde om te vragen of de levering op volgorde van bestelling gaat dat meisje van de klanten service me doodleuk vertelde dat ik er van uit kan gaan dat hij er pas 11 Nov. is omdat Apple niets geleverd zou hebben. Toen heb ik haar maar doorvewezen naar dit topic (ze wist overigens niet eens het bestaan van dit forum) waarop ze me vertelde dat het dan zo was dat alle telefoons vandaag uitgeleverd worden aan de vervoerder (in mijn geval GLS omdat het om een verlenging gaat) en dan duurt het nog 2 a 3 werkdagen voor hij binnen is.
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik baal hier ook wel een beetje van, er is totaal geen duidelijkheid wanneer hij nou precies komt. Ik heb een aantal keer moeten bellen om mijn adress goed te krijgen ik heb zojuist pas mijn bevestiging gekregen(hoewel ik heb de 21e sóchtends besteld had). En daar stond dus weer een verkeerd adress nu kon dat nog gewijzigd worden omdat mijn bestelling nog steeds in 'behandeling' was... Ik snap hier helemaal niks van want ik heb hem s'ochtends meteen besteld en nu zou ik hem pas volgende week ergens krijgen... Vooral de onduidelijkheid die geschept wordt stelt mij teleur, je zou gesmst worden wanneer je hem kon ontvangen. Maar of dit op de dag zelf is of een week van te voren of een uur van te voren is helemaal niet duidelijk. Terwijl iedereen die een Iphone besteld wel een belachelijk hoog abbonement heeft, ik verwacht veel meer van Vodafone zeker aangezien ik al zolang een abonnement heb.....
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
heb nog geen bevestiging gehad.
dan maar annuleren en bij phoneshop een nieuwe abbo nemen.
saintjimmy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe zit het met het leveren van pre-paid toestellen?
 
Ik ben zelf Vodafone klant. Ik heb ook een BB abonnement bij jullie, dat loopt nog tot volgend jaar. Nu heb ik echter zelf los een iPhone 4S bij jullie besteld (pre-paid dus).
 
Ik hoor op internet dat hier andere leveringsvoorwaarden mee gepaard gaan? Klopt dit, en wat houden deze andere voorwaarden in?
 
Marco
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
zojuist een sms gehad dat mijn abonnement al wel is omgezet....Ik hoop maar dat die iphone niet lang opzich laat wachten anders zit ik al aan mijn duurdere abonnement zonder dat ik een iphone heb...
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels ook maar weer eens gebeld met Vodafone. Dit meisje kon mij vertellen dat ik 1 van de weinigen was waarvoor er ook daadwerkelijk een iPhone gereserveerd staat die ook al binnen is en inmiddels bij GLS is dus nu is het afhankelijk van hun wanneer hij bij mij is. Zal ergens volgende week worden want zij bezorgen niet in het weekend.
freshprince015

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Eefje
 
Heb je met de order-klantenservice gesproken ? Mij werd er namelijk verteld dat er nog NIKS bekend is..
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja volgens mij wel ik heb gebeld met 0800-020 00 43 en daar werd me echt verzekerd dat de mijne onderweg is. Heb je ook een order bevestiging?
freshprince015

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja orderbevestiging wel! maar geen mail of sms gehad dat mijn bestelling onderweg is.. Mijn telefoon stond afgelopen 2 dagen uit dus weet ook niet of ik ben gebeld.. En ik heb een los  toestel besteld dus ik denk dat ze abo-bestellers voorrang geven.. 😞 
Eefje

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook geen belletje of sms'je gehad. Ja wel een sms'je dat m'n abonnement is omgezet wat ik mijn geval gelukkig niet uitmaakt. Wat ik wel begrepen heb is dat inderdaad de bestaande klanten voorgaan op nieuwe klanten, maar ik lees ook overal dat de bestellingen voor losse toestellen door Vodafone zijn geannuleerd. Overigens heb ik de mijne besteld om half 2 's nachts en moet daarmee dus één van de eerste zijn geweest wellicht dat ik daarom eerder aan de beurt ben?
Loenen

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nou dat vergroot mijn kansen dan ook wel wat inderdaad, Eefje wat staat er nu bij jou als je je bestelstatus checkend op my Vodafone als ik vragen mag:-)?
MBulten

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb geen order bevestiging gehad en heb hem zaterdag besteld.
Ik heb gebeld om het te annuleren de menneer heeft dat niet gedaan daarna nog een keer gebeld en de vrouw zei dat ik hem in iedergeval voor 11 november moet hebben en niet 3 weken moet wachten toen heb ik besloten om te wachten tot maandag dus mochten ze maandag nog me iphone 4s niet te versturen bestel ik hem wel ergens waar hij wel in voorraad is.
Robj

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan het dat klanten die vooraf bestellen zo slecht ( lees niet) op de hoogte gehouden worden over hun bestelling? Waarom zijn ze wel al in de shops geleverd en niet aan pre bestellers? Hoe kan ik er achter komen wanneer mijn iPhone geleverd gaat worden?
ThomasvW

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zondag de 23e de Iphone besteld, maar nooit een bevestigings mail gekregen. Wel is me contract verlengd met 2 jaar maar nog wel in de oude vorm. Heb gister een sms gekregen met: "Fijn dat je opnieuw voor ons kiest. Vodafone helpt je graag om meer uit je nieuwe blakckberry en abonnement te hallen." Heel vreemd aangezien ik een Ipohne heb besteld. Weet nu dus eigenlijk niet of hij wel echt besteld is, heb geen bevestiging of iets gehad. Iemand meer info hierover?
jdmmuller

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze sms heb ik gisteren ook gekregen en 's avonds de orderbevestiging. Enkele minuten later kreeg ik de mail "Bevestiging wijziging abonnement" Tegelijkertijd hebben ze mij uit het Blackberry "netwerk" gegooid en heb ik maar beperkte diensten (alleen toeang tot het www)
 
Mijn orderstatus is nou ook veranderd naar:
Order is verified and fulfillment is in progress 
aadjeh

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb 24/10 mijn abonnement verlengd en de iphone 4s besteld. Vandaag telefonisch contact gehad met Vodafone. Deze wist me te vertellen dat ik in de 2e levering zat, vanaf 11 November. Mijn toestel heeft het afgelopen week begeven dus wil graag snel een ander. Ik denk er nu over om een ander toestel te keizen.
Jess

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had mijn iPhone 4s besteld via de Vodafone winkel in Roermond. Tot op heden nog niets van gehoord. Kreeg echter vanmorgen telefoontje van het vodafone hoofdkantoor dat ik via hun een iPhone kon bestellen en ze verzekerde me dat die dan maandag of dinsdag al geleverd zou worden! Een meevaller dus.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic