Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Algemene Voorwaarden

Dit topic gaat over de Algemene Voorwaarden van het Vodafone Community Rewards programma.

Bekijk in de bijlage de Algemene Voorwaarden. Graag ontvangen wij via een reactie in dit forumtopic feedback van jullie hierop. Denk hierbij aan bijvoorbeeld:

  • Zijn de Algemene Voorwaarden duidelijk?
  • Mis je iets aan de Algemene Voorwaarden?
  • Heb je vragen hierover? Of andere op- of aanmerkingen?

De volgende stap is de bevestiging van je aanmelding. Ga hiervoor naar dit topic.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Artikel 2 Deelnemer
Bij punt 2.2 staat dat je 18 jaar en ouder dient te zijn om mee te mogen doen. Is het niet zo dat elk contract boven de 18 jaar oud moet zijn? Jullie kunnen toch met nummer en naam controleren of de persoon boven de 18 jaar oud is? Stel ik ben 16 jaar, heb van mijn ouders een abonnement en ik wil op de community meedoen dan moet ik eerst toestemming aanvragen. Hoe vraag ik die aan? Dan zou je in het aanmeldformulier al moeten aangeven als iemand een geboortedatum onder de 18 jr plaatst, dat gebeurd nu niet.

Bij punt 2.4 staat wie er zijn uitgesloten. Kent niet bijna iedereen een familielid die werkt bij Vodafone? Gelukkig kennen wij niemand, behalve dan de Moderatoren. Dat medewerkers zijn uitgesloten is vrij normaal maar familieleden?

Gelukkig zijn wij niet ingehuurd dus als Super Expert kan je gewoon meedoen met deze actie.


Artikel 3 Deelname
Bij punt 3.2 is het misschien handig om te melden dat wanneer je via je mobiele provider dataverbinding maakt dat er dan kosten aan verbonden kunnen zijn. Via mijn Ziggo abonnement zijn daar natuurlijk geen kosten.

Bij punt 3.4 je krijgt punten als je reacties geeft.
Stel ik ben TS en heb iets geschreven, 1 iemand geeft daar een reactie op en daarna komt er nog een reactie van iemand en dan komt de TS weer om te melden dat het anders zit en de 1e persoon komt weer met een reactie.

Krijgen dan al die mensen die een reactie hebben gegeven een punt? Of bepalen de moderatoren of je die punt wel krijgt? Want zo kan ik natuurlijk ook gewoon zetten: TOP, geweldig en HOP, ik heb een punt gekregen 🙂 Moet daar niet iets bij dat de moderatoren hierop toezien?

Bij punt 3.3 Deelname aan de Actie is met maximaal één account toegestaan. Mag je op 1 adres dan wel meerdere accounts en/of punten sparen meedoen? Stel je bent met 4 personen in 1 huis, dan mag wel iedereen meedoen?


Artikel 4 Het Product/De Dienst
Bij punt 4.1 Neem aan dat Ziggo straks ook zoiets gaat doen en daarom Ziggo Rewards? Kan je je punten straks ook overzetten naar Ziggo? Dit is mij niet echt duidelijk.


Artikel 5 Gegevens
Bij punt 5.1 mis ik postcode en woonplaats en het rekeningnummer is mij zojuist in het formulier niet gevraagd, maar dit staat wel in deze punt?

Bij punt 5.5 spreken jullie opeens over VodafoneZiggo terwijl verder alleen maar Vodafone staat. Moet dat dan niet allemaal VodafoneZiggo worden? Want na dit punt spreken jullie wel elke keer met VodafoneZiggo


Artikel 6 Aansprakelijkheid
Jullie wijzen wel heel veel af, beetje TE veel, voor mijn gevoel.

Bij punt 6.7 staat dat VodafoneZiggo niet verantwoordelijk is voor het zoekraken van de levering. Begrijp dat als iets kwijt is geraakt het vervelend is maar waar moet de klant dan heen? Ga er toch een beetje vanuit dat Vodafone hier wel over heeft nagedacht en dat er wel bewijzen zijn dat Vodafone deze dan heeft verzonden.


Artikel 7 Overige bepalingen
Bij punt 7.2 loopt de zin niet helemaal lekker: Tevens is op deze actie uitsluitend het Nederlands recht van toepassing (die tweede is na actie kan weg).

Bij punt 7.4 misschien nog mooi om te melden dat Vodafone dit op tijd zal melden zodat de klant nog de kans krijgt dat deze zijn punten nog kan opmaken (zoals men dat deed bij T-Mobile).
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Apostrof mist na Actievoorwaarden
1.2: Periode is kort
3.3: één account per wat? één account voor heel Vodafone of één per deelnemer?
4.3: verzilvert met een t
4.6: idem
6.5: komma achter VodafoneZiggo moet weg
7.1: wat is het idee achter dit punt?
7.2: 2x 'is' in 2e zin
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zijn de Algemene Voorwaarden duidelijk? Ja
Mis je iets aan de Algemene Voorwaarden? Nee
Heb je vragen hierover? Of andere op- of aanmerkingen? Zie punten hieronder.

  • Eens wat betreft 2.4, een verre neef die ik misschien niet ken is ook een familielid en kan nu buiten de boot vallen. Wellicht kan dit beter worden beperkt tot gezinsleden.
  • Op veel plekken staat 'Het Product/De Dienst' midden in de zin, met hoofdletters. Voor de leesbaarheid is het beter dat dit met de zin meeloopt in kleine letters. De ene keer wordt overigens een / gebruikt en de andere keer 'of'.
  • Bij 7.4 staat een link, deze is niet blauw, bij 7.8 staat een link, deze is wel blauw. Wellicht één lijn trekken.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
2. Algemene Voorwaarden

Duidelijk?
Ja, makkelijk te lezen.

Mis ik iets?
Niets kunnen vinden.

Opmerkingen?
Ook dezelfde professionele look en feel gebruiken als voor het aanmeldformulier Logo en gekleurd randje.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
HI all ,
Dank je wel voor jullie feedback. We zijn er mee bezig om dit te verwerken.

Energieboy Indien er iets mis gaat bij een levering van een product (wat opgestuurd wordt) dan gaat het mis bij post.nl. Hier is VodafoneZiggo niet verantwoordelijk voor. De user mag natuurlijk altijd ons hierover een mail sturen. Zodat wij vanuit hier kunnen kijken wat er aan de hand is, mogelijk is etc.

Op dit moment is het een actie vanuit Vodafone. Er bestaat een mogelijkheid dat het ook uitgerold gaat worden op de Ziggo Community en dat punten bij beide in te wisselen zijn.

Review gedeelte deelname 18 jaar en ouder.
We gaan kijken of we dit kunnen aanpassen in het formulier.

5.5 staat opeens vodafoneziggo terwijl in overige document enkel vodafone
Vodafone is het merk wat een onderdeel van VodafoneZiggo is. Omdat het met deze actie alleen over de Vodafone Community gaat, is het onderdeel van het merk Vodafone. VodafoneZiggo geeft aan welke regels er zijn voor het merk Vodafone en desbetreffende acties die uit gerold worden. In het document staat op meerdere plekken dan ook Vodafone als VodafoneZiggo (vanaf het begin).

Sido Je geeft aan dat de actieperiode te kort is. Het is een pilot. De datum kan nog gewijzigd worden. Dit zullen wij na evaluatie van de komende 3 maanden bepalen en indien ook communiceren.

7.1: wat is het idee achter dit punt?
De Actie wordt op geen enkele wijze gesponsord, gesteund of begeleid. Hiermee wordt bedoeld dat dit een actie vanuit de Community is en VodafoneZiggo hier verder niks mee te maken heeft.

Marc- Het Product/ De Dienst is Vodafone taal (Met een hoofdletter). Ik heb het overal correct gezet met een / er tussen. Helaas mag dit niet met een kleine letter, ook al leest dat fijner.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic