Bes

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alex van de afdeling Betalingen te Amersfoort

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben geen Vodafone klant, maar ik stuur deze mail namens mijn moeder. Telefoon van mijn broertje staat op de naam van mijn moeder. Mijn broertje is 1 keer goed over zijn MB geweest en nu heeft hij weer weinig MB over. Zijn telefoon is twee keer opgestuurd ter reparatie. Fout ligt bij jullie want de WiFi antenne is kapot. Jullie leveren de telefoon aan jullie klanten. Mijn broertje heeft hierover contact gehad en is niet netjes behandeld door jullie medewerker. Mijn moeder heeft contact gehad met zeer onvriendelijke medewerker die weet hoe hij in discussie moet gaan en niet totaal niet klantvriendelijk is. En hij beweerde dat hij heel rustig is. Hij heeft mijn moeder geen stap verder geholpen. Alleen de bloed onder haar nagels vandaan gehaald. Hij beweert dat mijn broertje sms'jes heeft gekregen maar hij kan ze mij niet doorsturen als bewijs. Dat komt op neer dat gewoon pure onzin is. Ik wil dat Vodafone hier serieus naar gaat kijken en met oplossingen komt. En ik verwacht een excuus van meneer Alex ( die bang is achternaam door te geven) van de afdeling betalingen te Amersfoort.

Ik heb 30 minuten geleden klacht gestuurd naar Kassa, Radar en mijn klacht staat op Tweakers. Ik ga consumentenbond inlichten en last but not least Facebook. Ik hoop dat mijn klacht opvalt tussen al de andere miljoenen klachten van bevolking van Nederland.

Met vriendelijke groet,
8 Reacties 8
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Bes ,
Wat jammer dat je broertje nog maar weinig tegoed over heeft.
Via het Forum kunnen we weinig voor je betekenen hierin. Goed dat je je klacht op Facebook hebt geplaatst. Mijn collega's daar kunnen hem nu oppakken en voor je uitzoeken.

We streven ernaar om onze klanten op een professionele en nette manier te woord te staan. Als jij dat niet zo ervaren hebt bied ik hiervoor mijn excuses aan. Hopelijk is alles nu via Facebook snel duidelijk.

Bes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@AstridG, apart dat jullie van het forum niks kunnen doen. Ik heb mijn klacht via gehele sociale media kenbaar gemaakt. Ik wacht af.

Jij hoeft niet op te draaien voor de fouten die jouw collega's maken. Alex van de afdeling Betalingen te Amersfoort mag persoonlijk zijn excuus aanbieden voor zijn onprofessionele houding, en klantonvriendelijkheid, in discussie gaan en een klant niet uit laten praten. Lullig gezegd maar we je ook werkt " klant is koning". En hij weet dat nog niet!!!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Bes

De smsjes die je broertjes ontvangt zijn in de trant van: U heeft nog 80% van uw data te goed over voor de rest van de maand. Dit zijn automatische smsjes die verstuurd worden wanneer je 80% van je data hebt gebruikt. Alex kan niet deze smsjes door sturen, omdat ze door een computer gestuurd worden.

Om in te haken op u regel: "Fout ligt bij jullie want de WiFi antenne is kapot.". Wat is er precies kapot aan de Wifi antenne? Hoe oud is de telefoon? en wat is precies het defect?(omschrijf of u wel de routers ziet, of u kan verbinden of niet... etc)

Bes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat kan je als het goed is wel zien in jou systeem. De telefoon is de eerste keer op reparatie geweest en daarbij is de WiFi antenne vervangen want die was defect. Vervolgens toen de telefoon weer thuis was had hij de zelfde kuren. Het ligt niet aan de router of het modem want de WiFi op het leentoestel deed het perfect en ook die van de andere telefoons in huis.

Dat zijn absoluut geen procentuele sms'jes. In het verleden heb ik er een gehad en daarin staat u hebt nog 250mb over. Daarna krijg je helemaal niks meer!!

De telefoon is nu ongeveer een jaar oud, hij valt nu onder garantie bij vodafone.

Alex kan een print screen maken of andere oplossing bedenken. Maar dat deed hij niet! Ik denk dat er ook uitgebreid verslag van gesprek van Alex en mijn moeder in jullie systeem staat.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Bes ,

Ik ben een Senior Expert, waardoor ik geen systeem heb. Ik ben juist objectief, dus ik kan dat niet even nakijken voor u.

Ik zeg ook niet dat het aan de router ligt.. Aan het modem kan het niet liggen, als een andere telefoon het er wel op doet. Als de Wifi antenne vervangen is, zou ik het eerder in de software zoeken namelijk 😉 Heeft u al is geprobeerd om via Samsung Kies (of een ander backup programma) een backup te maken, en het toestel een factory reset gegeven?

"Dat zijn absoluut geen procentuele sms'jes. In het verleden heb ik er een gehad en daarin staat u hebt nog 250mb over. Daarna krijg je helemaal niks meer!!" Dit is de oude vorm van de smsjes... de nieuwe gaan in %, maar het gaat om het principe, hij heeft ze dus wel gehad... Je weet dus dat je MB's bijna opzijn. In de vodafone app kan je vervolgens je data per dag volgen...


Bes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles al geprobeerd, het ligt ook niet aan de software. Ben benieuwd of de vodafone experts iets kunnen vinden, ben benieuwd. In dit geval, neen. Zoals ik zeg, in het verleden. Verder ben ik het er mee eens dat het zijn verantwoordelijkheid is. Echter verwacht ik niet zo'n toon van een medewerker van vodafone, en deze zal in ieder geval met mij mee kunnen denken over eventuele oplossingen. Mijn moeder betaalt maandelijks 55 euro voor mijn broertje, uiteraard verwacht ik hier een stukje dienstverlening voor terug! En daarnaast ligt het aan de WiFi, hierdoor heeft hij extra kosten moeten maken via internet. Dit betekent dat een deel van de schuld ook bij jullie ligt, right? Wat moet je anders? Je mobiel afsluiten? Ps. Het is een iPhone.

Dhr Senior Expert, niemand gaat voor de lol over zijn MB bundel heen om extra geld te betalen. Niemand!!

Ik betaal voor een Sim Only 16 euro per maand bij Telfort en ik krijgt de juiste service voor terug van Telfort. Mijn broertje betaalt drie dubbele en krijgt alleen grote mond, slechte service terug!!! Daarnaast Telfort sluit je internet af als je over je MB bent. Misschien tip voor u als senior expert hiermee iets te doen. Ik als Telfort klant vind droevig dat jullie geld over de rug van je klanten verdienen.

Ik heb iemand nodig die mij helpt hiermee en niet in discussie gaat. Maar goed als Vodafone mij via Sociale Media niet wil helpen dan zal het wel gaan via Kassa of Radar!!
Bes
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Enige wat Vodafone medewerkers hebben " cool attitude" maar helpen HO maar!!!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Bes ,

als u zich eerst even had verdiept in hoe deze community werkt, had u gezien dat ik "niks" met Vodafone te maken heb, geen vergoeding van ze krijg, en dit geheel vrijwillig doe..

"niemand gaat voor de lol over zijn MB bundel heen om extra geld te betalen". Ik zeg niet dat je voor je lol over je bundel heen gaat... Sterker nog, ik ben groot voorstander van het nieuwe beperkt internet systeem van Vodafone.

"Dit betekent dat een deel van de schuld ook bij jullie ligt, right? Wat moet je anders? Je mobiel afsluiten?" Nee, maar je kan toch je mobiele gegevens uitzetten... Dan ga je er in iedergeval niet overheen... Uiteraard ben ik het met u eens dat de fout van de Wifi, Indien dit niet door eigen gebruik komt. bij Vodafone ligt. Maar waarom blijft u een kapot toestel gebruiken, ipv deze weer ter reparatie aan bied...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic