PBrusse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al twee dagen niet bereikbaar.

Ik probeer al twee dagen de klanten service te bereiken.Dit is echt heeeeel slecht!!
Excusses zijn ook niet meer afdoende! Ik kan niet bij mijn vodafone na de vernieuwing en kan dus ook niet bij mijn facturen. Fijn dat jullie wel smsjessturen, maarja die zijn moeilijk in te boeken. Graag vandaag nog contact!

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je op welke manieren je contact kunt opnemen met de klantenservice.
Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat het forum is bedoelt voor tips and tricks door en voorforumleden. Tevens kan ik ook niet in de systemen van Vodafone vanuit hier. Zie hier ook de regels van het forum / board voor.


Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
PBrusse je topic voldoet helaas niet aan de regels van dit board, daarom sluit ik dit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic